Feedback
I.D.: 29543354

Solicitare oferta de preţ pentru realizărea unui ghid de promovare turistică

Data publicarii
12.07.18 Exista 683.346 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0 79800000-2
Termenul limita pentru depunere:
19.07.18
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1001761.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În vederea asigurării unei promovări eficiente a avantajelor competitive ale ţării noastre din punct de vedere turistic (conform H.G. nr. 20/2012), inclusiv cu prilejul evenimentelor dedicate PRES RO CONS UE, Ministerul Turismului îşi propune, printre alte activităţi de promovare turistică, şi realizarea de materiale de promovare de tipul ghidului de promovare turistică, pentru a fi distribuite atât în România, invitaţilor ...
În vederea asigurării unei promovări eficiente a avantajelor competitive ale ţării noastre din punct de vedere turistic (conform H.G. nr. 20/2012), inclusiv cu prilejul evenimentelor dedicate PRES RO CONS UE, Ministerul Turismului îşi propune, printre alte activităţi de promovare turistică, şi realizarea de materiale de promovare de tipul ghidului de promovare turistică, pentru a fi distribuite atât în România, invitaţilor străini la nivel înalt şi experţilor care vor participa la conferinţele şi reuniunile tehnice organizate la noi în ţară, cât şi la sediul Consiliului UE ori la târgurile de turism la care Ministerul Turismului va participa în străinătate. În mod evident, realizarea acestor ghiduri de promovare turistică vor avea drept scop principal creşterea notorietăţii ţării noastre pe plan internaţional, implicit diseminarea principalelor avantaje competitive turistice ale României. Ministerul Turismului îşi doreşte ca atât pe perioada pregătirii, precum şi în timpul deţinerii Preşedinţiei Consiliului UE să se genereze o schimbare a percepţiei internaţionale în ceea ce priveşte destinaţia România, dar şi o creştere suplimentară a numărului de turişti străini şi o sporire semnificativă a încasărilor la buget, în condiţiile în care marea majoritate a pieţelor de interes se află în spaţiul UE. Ghidul turistic va promova România prin evidenţierea brandului de turism, precum şi a principalelor obiective turistice de la noi din ţară ori a activităţilor cele mai atrăgătoare pe care turiştii le pot experimenta în cadrul unui city-break în România.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Programul multianual „Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii”. 28.10.19
Programul multianual "Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii". 26.11.19
Programul multianual "Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii". 05.12.19
Solicitare oferta de preţ pentru cumpărarea/închirierea a 24 de info chioşcuri de promovare turistică 20.07.18
Achizitie servicii pentru oganizare vizita de informare/documentare,în perioada 19-23.12 2018 în dest. culturale de excelenţă EDEN- ‘’Ţara Chioarului şi Sighetu Marmaţiei‘’ din judeţul Maramureş pentru 40 pers., agenţii organizatoare/touroperatori, jurnalişti, lideri şi formatori de opinie din RO. 10.12.18
"Participare la Târgurile de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World." 03.10.19
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 17.09.19
Programul multianual „Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii” 02.10.19
"Determinarea valorii estimate a Contractului de Servicii - Proiect - Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO, în perioada 14 – 17 noiembrie 2019" 10.10.19
servicii de creatie si productie pentru materiale publicitare video si materiale publicitare online., produse ce vor constitui suportul material al campaniilor de promovare planificate în perioada 2017-2018. 25.08.17