În vederea asigurării unei promovări eficiente a avantajelor competitive ale ţării noastre din punct de vedere turistic (conform H.G. nr. 20/2012), inclusiv cu prilejul evenimentelor dedicate PRES RO CONS UE, Ministerul Turismului îşi propune, printre alte activităţi de promovare turistică, şi realizarea de materiale de promovare de tipul ghidului de promovare turistică, pentru a fi distribuite atât în România, invitaţilor ...
În vederea asigurării unei promovări eficiente a avantajelor competitive ale ţării noastre din punct de vedere turistic (conform H.G. nr. 20/2012), inclusiv cu prilejul evenimentelor dedicate PRES RO CONS UE, Ministerul Turismului îşi propune, printre alte activităţi de promovare turistică, şi realizarea de materiale de promovare de tipul ghidului de promovare turistică, pentru a fi distribuite atât în România, invitaţilor străini la nivel înalt şi experţilor care vor participa la conferinţele şi reuniunile tehnice organizate la noi în ţară, cât şi la sediul Consiliului UE ori la târgurile de turism la care Ministerul Turismului va participa în străinătate. În mod evident, realizarea acestor ghiduri de promovare turistică vor avea drept scop principal creşterea notorietăţii ţării noastre pe plan internaţional, implicit diseminarea principalelor avantaje competitive turistice ale României.
Ministerul Turismului îşi doreşte ca atât pe perioada pregătirii, precum şi în timpul deţinerii Preşedinţiei Consiliului UE să se genereze o schimbare a percepţiei internaţionale în ceea ce priveşte destinaţia România, dar şi o creştere suplimentară a numărului de turişti străini şi o sporire semnificativă a încasărilor la buget, în condiţiile în care marea majoritate a pieţelor de interes se află în spaţiul UE. Ghidul turistic va promova România prin evidenţierea brandului de turism, precum şi a principalelor obiective turistice de la noi din ţară ori a activităţilor cele mai atrăgătoare pe care turiştii le pot experimenta în cadrul unui city-break în România.