Feedback
I.D.: 949602

Solicitare oferta achizitie furnituri de birou necesare pentru intocmirea documentelor specifice activitatii fiecarui angajat al Directiei Regionale Cluj

Data publicarii
10.12.13 Exista 7.330 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1 9520000-7 22612000-3 22816000-3 22817000-0 22820000-4 22830000-7 22851000-0 22852000-7 24911200-5 30234300-1 30234400-2 39241100-4 39292500-0 39541140-9 44424200-0
Termenul limita pentru depunere:
13.12.13
 
 
Documente participare:
  1. solicitare_oferte_furnituri10dec2013.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitare oferta achizitie furnituri de birou necesare pentru intocmirea documentelor specifice activitatii fiecarui angajat al Directiei Regionale Cluj
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Solicitare de oferte pentru achiziţionarea de furnituri de birou, drapele 19.09.14
furnituri de birou necesare pentru întocmirea documentelor specifice activitatii fiecarui angajat al Directiei Regionale Cluj , cod CPV uri (19520000-7, 22612000-3, 22816000-3, 22817000-0, 22820000-4, 22830000-7, 22851000-0, 22852000-7, 24911200-5, 30192100-2, 30192123-9, 30192131-8, 30192132-5, 30 13.12.13
Solicitare de oferte pentru achiziţia urmatoarelor produse: accesorii pentru birou, formulare, hârtie ?i articole din hârtie, instrumente de scris ?i corectat, articole organizare ?i arhivare, drapele 14.11.14
Contract, având ca obiect achizitia de servicii de întocmirea documentelor necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de securitate la incendiu pentru sediul Directiei Regionale Cluj. 02.03.17
Solicitare de oferte pentru achizitionarea de servicii de întocmire a documentelor necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de securitate la incendiu pentru sediul Directiei Regionale Cluj 02.03.17
Acord cadru de achiziţie publică de “Servicii de dezinfectie cu substante omologate" necesare Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Cluj-Napoca şi a unităţilor subordonate, Directiei Regionale Antifrauda Fiscala 6 Oradea si Magazinului propriu de Valorificare Bunuri-AJFP Bihor.  
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de întreținere și reparații pentru ATV precum și furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM Direcției Regionale Cluj 10.08.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de spălătorie auto pentru autovehicule din dotarea Direcției Regionale Cluj 21.02.22
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii cadastrale pentru sediul ANCOM al Direcției Regionale Cluj 21.03.22
Solicitare de oferte constând în elaborarea unui studiu de fezabilitate privind realizarea unei stații transportabile de monitorizare în cadrul Direcţiei Regionale Cluj (DRC), în Judeţul Covasna, Mun. Sf.Gheorghe 05.06.19