Feedback
I.D.: 5328910

Solicitare de oferte pentru achizi?ia de servicii de paza (cod CPV: 79713000-5) pentru obiectivul: sediul Oficiului Judeţean Constanţa, ANCOM

Data publicarii
16.02.15 Exista 115.800 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
19.02.15
 
 
Documente participare:
  1. solicitare_de_oferte_servicii_paza_OJCT_2015.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitare de oferte pentru achizi?ia de servicii de paza (cod CPV: 79713000-5) pentru obiectivul: sediul Oficiului Judeţean Constanţa, ANCOM
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Solicitare de oferte pentru achiziția de 1(una) centrala termica pentru sediul Oficiului Județean Constanța (OJCT) din cadrul Direcției Regionale Muntenia(DRM) a ANCOM (cod CPV: 39715210-2), cu termosatat aferent, montaj/instalare, punere în funcțiune și autorizare funcționare, incluse 04.05.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de verificare tehnica periodica a centralei termice si a instalatiei de gaze de la sediul ANCOM al Oficiului Județean Constanța 22.09.21
Solicitare de oferte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Constanta al ANCOM 14.08.19
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de spalare ferestre (faţadă) la sediul ANCOM a Oficiului Județean Constanța 23.11.22
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de paza în folosul Beneficiarului, pentru asigurarea integritatii bunurilor si valorilor acestuia, precum si prevenirea producerii unor evenimente deosebite (incendii, avarii etc.) la obiectivul sediul Oficiului Judetean Constanta din str. Vasile Lupu, 07.12.15
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de paza în folosul Beneficiarului, pentru asigurarea integritatii bunurilor si valorilor acestuia, precum si prevenirea producerii unor evenimente deosebite (incendii, avarii etc.) la obiectivul sediul Oficiului Judetean Constanta din str. Vasile Lupu, 15.07.16
Furnizarea, montarea/instalarea şi punerea în funcţiune a unei centrale termice cu funcţionare în condensaţie şi a unui termostat de ambient pentru sediul Oficiului Judeţean Constanţa (Cod CPV: 39715210-2) 10.04.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de revizie a instalației de aer condiționat amplasată la sediul Oficiului Județean Constanța 12.07.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de spălătorie auto pentru autovehiculele de la sediul Oficiului Județean Constanta 30.06.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de spalatorie auto pentru autovehiculul de la sediul Oficiului Județean Constanța - Direcția Regionala Muntenia 07.03.22