Feedback
I.D.: 83727504

Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de monitorizare și intervenție prestate de către o societate specializată, cu punerea la dispoziție în custodie a unui sistem de alarmare la efracție și a unui sistem video, la sediul Oficiului Judetean Gorj din cadrul Directiei Regionale Timiș.

Data publicarii
22.06.23 Exista 109.613 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
26.06.23
Pretul estimativ:
4.750,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_monitorizare_OJ_GJ.pdf
Locul realizarii:
Gorj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de monitorizare și intervenție prestate de către o societate specializată, cu punerea la dispoziție în custodie a unui sistem de alarmare la efracție și a unui sistem video, la sediul Oficiului Judetean Gorj din cadrul Directiei Regionale Timiș.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Solicitare de oferte având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma cu punerea la dispoziție, în custodie, a unui echipament minimal de alarmare la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judetean Gorj 05.06.19
Solicitare de oferte pentru achiziția unui contract de lucrări pentru „Executarea lucrărilor pentru sistemul de colectare ape pluviale, aplicare pavele, montare sistem automatizat de închidere/deschidere porți, refacere planeitate la curtea interioară, înlocuire cablu instalație electrică de racordare de la sediul Oficiului Județean Tulcea, din cadrul Direcției Regionale Iași 18.07.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemului de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament de alarmare, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemului de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament de alarmare, în conformitate cu prevederile legale. 24.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament minimal de alarmare, în conformitate cu prevederile legale. 28.03.19
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de proiectare și execuţie lucrări de intervenţii exterioare la imobilul OJ Gorj, din cadrul Direcţiei Regionale Timiș 31.10.23
Solicitare de oferte pentru achiziția de lucrări de instalare de cabluri de rețele informatice și realizare a cablării structurate la sediul Oficiului Județean Tulcea din cadrul Direcției Regionale Iași - 29.04.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de 1(una) centrala termica pentru sediul Oficiului Județean Constanța (OJCT) din cadrul Direcției Regionale Muntenia(DRM) a ANCOM (cod CPV: 39715210-2), cu termosatat aferent, montaj/instalare, punere în funcțiune și autorizare funcționare, incluse 04.05.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de lucrări de instalare cabluri de rețele informatice și realizare a cablării structurale la sediul Oficiului Județean Giurgiu din cadrul Direcției Regionale Muntenia 29.04.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de revizie a instalatiei de aer condiționat amplasata la sediul Oficiului Judetean Constanta din cadrul Direcției Regionale Muntenia 10.06.22