Feedback
I.D.: 35794186

Solicitare de oferte pentru achiziția de 28 rack-uri (cabinete metalice IT) pentru nodurile de comunicații din sediile Oficiilor Județene din cadrul Direcțiilor Regionale Iași, Timișoara și București și prestarea serviciilor auxiliare de instalare

Data publicarii
10.05.19 Exista 1.054.595 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32424000-1
Termenul limita pentru depunere:
15.05.19
Pretul estimativ:
65.800,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_-_Rack-site.pdf
Locul realizarii:
Timiş, Bucureşti, Iaşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitare de oferte pentru achiziția de 28 rack-uri (cabinete metalice IT) pentru nodurile de comunicații din sediile Oficiilor Județene din cadrul Direcțiilor Regionale Iași, Timișoara și București și prestarea serviciilor auxiliare de instalare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Livrarea a 28 rack-uri (cabinete metalice IT) pentru nodurile de comunicaţii din sediile Oficiilor Judeţene din cadrul Direcţiilor Regionale Iaşi, Timişoara şi Bucureşti (cod CPV: 32424000-1) şi prestarea serviciilor auxiliare de instalare 15.05.19
Rack-uri pentru nodurile de comunicaţii din sediile Oficiilor Judeţene-28 buc. 11.05.20
Solicitare de oferte pentru achiziția de rack-uri pentru nodurile de comunicații din sediile Oficiilor Județene 11.05.20
Solicitare de oferte pentru achiziția a 11 ups-uri pentru nodurile de comunicații din site-urile de monitorizare aferente Direcțiilor Regionale București și Muntenia - 18.05.20
Comanda scrisa avand ca obiect prestarea de servicii de verificare a instalatiei electrice – verificari PRAM in sediile ANCOM (sedii directii regionale si oficii judetene) 01.09.16
Contract sau comanda, având ca obiect achizitia de servicii verificare tehnica obligatorie conform PTA1 / 2010, ISCIR, a centralelor termice de la sediile oficiilor judetene Alba, Bihor, Salaj, Maramures, Satu Mare, precum si Directiei Regionale Cluj. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot 22.05.15
Contract având ca obiect servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 04.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 17.06.21
Comanda servicii de verificare a instalaţiei electrice – verificări PRAM în sediile ANCOM (sedii direcţii regionale şi oficii judeţene). 18.10.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM - Direcția Regională Timiș și sediile Oficiilor Județene Hunedoara, Caraș-Severin, Mehedinți, Gorj, Dolj, Olt, Bihor 19.01.22