Feedback
I.D.: 5909437

Solicitare de oferte pentru achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă amplasate la sediile Oficiilor Judeţene

Data publicarii
03.04.15 Exista 878.964 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
07.04.15
 
 
Documente participare:
  1. 20150403_solicitare_oferte.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitare de oferte pentru achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă amplasate la sediile Oficiilor Judeţene
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Solicitare de oferte pentru achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă amplasate la sediile Oficiilor Judetene - Directia Regională Bucuresti 08.03.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 07.04.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.04.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.03.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 14.03.17
Solicitare de oferte pentru achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB 09.07.15
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM - Direcția Regională Timiș și sediile Oficiilor Județene Hunedoara, Caraș-Severin, Mehedinți, Gorj, Dolj, Olt, Bihor 19.01.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 21.05.19
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 09.07.15
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor județene Sălaj, Maramureș și Brașov 20.11.19