Feedback
I.D.: 81830670

Solicitare de oferte - Lucrări de renovare în vederea compartimentării sălii de ședință și amenajării unui birou

Data publicarii
10.05.23 Exista 780.400 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
16.05.23
Pretul estimativ:
29.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.05.23 Publicat la 11.05.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitare de oferte - Lucrări de renovare în vederea compartimentării sălii de ședință și amenajării unui birou
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări de renovare în vederea compartimentării sălii de şedinţă şi amenajării unui birou 16.05.23
Lucrări de renovare în vederea compartimentării sălii de şed. şi amenajării unui birou  
Solicitare de oferte - Lucrări de renovare în vederea transformării celor două camere de depozitare aflate la subsolul ANAD în spații de birouri 26.06.23
Solicitare de oferte constând în realizarea expertizei tehnice și elaborarea studiului de fezabilitate completat cu elemente specifice din documentația de avizare a lucrărilor de intervenții în vederea realizării obiectivului de investiții "Lucrări de montare copertină protecție la imobil D.R Iași" 07.06.19
Solicitare de oferte pentru achiziţionarea, instalarea și conectarea la sistemul de supraveghere existent, la stația de monitorizare localizată în București la Spitalul Fundeni, a 2 (două) camere video de exterior, în vederea extinderii acestuia 19.04.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de proiectare arhitecturală în vederea realizării conceptului de identitate vizuală și design/branding pentru spatiile din interiorul și exteriorul Palatului Parlamentului, inclusiv Sala Plenară și Aeroportul Henri Coandă - Otopeni alocate pentru Conferința Plenipotențiarilor Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor 21.03.22
Lucrări de reparaţii generale, renovare şi modernizare a Sălii Atelierului 203  
Achizitia de servicii de expertiză pentru elaborarea Raportului analiză diagnostic în vederea fundamentării codului amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor, pentru sistematizarea legislaţiei şi elaborarea proiectului de cod al amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi pentru asigurarea procesului de consultare a codului în cadrul proiectului „Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu”, Cod SIPOCA 50  
Solicitare de oferte pentru achiziţia de servicii de evaluare/reevaluare a activelor fixe corporale clădiri, aflate în patrimoniul ANCOM, în vederea stabilirii valorii de impozitare 24.02.17
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de evaluare/reevaluare a activelor fixe corporale – clădiri (în vederea stabilirii valorii de impozitare), aflate în patrimoniul ANCOM 31.01.20