InventarDoc ajută la urmărirea cu uşurinţă al activelor valoroase din compania dumneavoastră, a bunurilor IT, inclusiv calculatoare, mobilier, echipamente medicale, instrumente şi vehicule. InventarDoc permite companiei dumneavoastră eliminarea timpului pierdut petrecut în căutarea activelor pierdute sau lipsă şi reducerea cheltuielilor din cauza pierderii echipamentelor. Cu InventarDoc gestionarea activelor companiei dvs. ...
InventarDoc ajută la urmărirea cu uşurinţă al activelor valoroase din compania dumneavoastră, a bunurilor IT, inclusiv calculatoare, mobilier, echipamente medicale, instrumente şi vehicule. InventarDoc permite companiei dumneavoastră eliminarea timpului pierdut petrecut în căutarea activelor pierdute sau lipsă şi reducerea cheltuielilor din cauza pierderii echipamentelor. Cu InventarDoc gestionarea activelor companiei dvs. este simplă şi eficientă. InventarDoc captează informaţii importante despre fiecare activ, inclusiv amplasarea, check-in-ul şi check-out-ul, programul de întreţinere şi istoricul tranzacţiilor, contractele de garanţie, manuale de utilizare, şi alte informaţii importante ce pot fi ataşate la înregistrărea unui activ. InventarDoc permite personalizarea de până la 20 câmpuri de date suplimentare pentru fiecare opţiune din aplicaţie. Beneficii: • reducerea costurilor alocate inventarierii cu 50-60% • reducerea timpilor alocaţi inventarierii • localizarea oricărui mijloc fix • luarea deciziilor asupra casării în funcţie de starea constatată pe teren • evidenţa mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar este mai strictă • urmărirea mişcărilor mijloacelor fixe Opţiuni: • Urmărire articole după gestiuni, locaţii, departamente, tipuri de articole sau numere seriale • Mutări articole între locaţii în funcţie de locaţie, departament, comenzi de achiziţie sau în funcţie de filtrele personalizate • Ataşare orice tip de fişier la un articol (imagini, garanţii, manuale