Sistem informatic pentru registratura, managementul documentelor, arhivare electronica, automatizarea proceselor, portal pentru lucru colaborativ trebuie să includă minim:Arhitectura sistemului trebuie să fie centralizată, cu baza de date stocată pe serverul instituţiei, care să asigure consistenţa şi unicitatea datelor; Adaugare de documente electronice în sistem prin scanare si upload;Alocarea automata de numere de inregi...
Sistem informatic pentru registratura, managementul documentelor, arhivare electronica, automatizarea proceselor, portal pentru lucru colaborativ trebuie să includă minim:Arhitectura sistemului trebuie să fie centralizată, cu baza de date stocată pe serverul instituţiei, care să asigure consistenţa şi unicitatea datelor; Adaugare de documente electronice în sistem prin scanare si upload;Alocarea automata de numere de inregistrare in registre definite;Cautarea documentelor pe diverse criterii; Prelucrarea documentului şi a metadatelor asociate cu trasabilitatea versiunilor, Gestionarea de fluxuri informaţionale; Stocarea fişierelor în diferite formate (word, excel, pdf , etc.); Inregistrarea automata a datelor administrative ale unui document (autor, data, ora, versiunea etc.);Urmărirea şi trasabilitatea modificărilor efectuate pe un document; Urmarirea traseului unui document trimis pe fluxuri; Mecanism integrat de management al versiunii documentelor, cu posibilitatea vizualizarii si revenirii În orice moment la o versiune anterioară; Posibilitatea de accesare a documentelor numai de către utilizatorii autorizaţi. alocarea de autorizaţii de aprobare a documentelor şi gestionarea dinamică a stării documentelor (de exemplu: neaprobat, În asteptare, aprobat); Posibilităţi de căutare complexe a unui document folosind multiple criterii precum şi posibilităţi de rafinare a căutărilor şi salvarea criteriilor de căutare