Feedback
I.D.: 21689061

Soft contabilitate.

Data publicarii
10.08.17 Exista 150.151 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48443000-5
Termenul limita pentru depunere:
24.08.17
Pretul estimativ:
10.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia unui program informatic performant si incheierea unui contract de asistenta tehnica si suport pentru rezolvarea problemelor aparute in functionarea sistemului. Conditiile tehnice minime obligatorii ce trebuie indeplinite se gasesc in „Specificatii tehnice minime obligatorii si conditii tehnice minimale si obligatorii pentru program contabilitate ”, publicate pe site www.rasp.ro, sectiunea „ACTE”, „AVIZE, APROBARI,...
Achizitia unui program informatic performant si incheierea unui contract de asistenta tehnica si suport pentru rezolvarea problemelor aparute in functionarea sistemului. Conditiile tehnice minime obligatorii ce trebuie indeplinite se gasesc in „Specificatii tehnice minime obligatorii si conditii tehnice minimale si obligatorii pentru program contabilitate ”, publicate pe site www.rasp.ro, sectiunea „ACTE”, „AVIZE, APROBARI, CAIETE DE SARCINI”, „ACHIZITII - CAIETE DE SARCINI”.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare consumabile si servicii de reumplere cartuse, atunci cand este cazul, pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea RASP Ploiesti 02.04.18
Servicii de cosire si servicii conexe (stangere, incarcare si eliberarea terenului de vegetatia cosita si gestionarea deseurilor vegetale rezultate din cosire) la depozitul ecologizat de deseuri municipale,Teleajen 27.06.17
Servicii de audit ale situatiilor financiare anuale 17.05.17
Furnizare papetarie si birotica – fond de handicap – anunt destinat unitatilor protejate autorizate. 12.04.17
Furnizare materiale igienico – sanitare si materiale de curatenie – fond de handicap – anunt destinat unitatilor protejate autorizate. 14.04.17
Furnizare papetarie si birotica 29.03.18
Furnizare consumabile si servicii de reumplere cartuse, atunci cand este cazul, pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea RASP Ploiesti 05.04.17
Servicii de: 1) monitorizare a apelor freatice, a apei de suprafata si a aerului la fosta rampa de deseuri municipale Teleajen, ecologizata; 2) analiza a apei din panza freatica de la Statia de Epurare Ape Uzate a Municipiului Ploiesti si de analiza a namolului depozitat la statia de epurare 30.06.17
Servicii de paza, protectie si supraveghere a obiectivelor: sediu RASP Ploiesti, Statia de Epurare Ape Uzate Ploiesti fosta rampa de deseuri municipale Teleajen, ecologizata 07.04.17
Lucrari de inlocuire usi, ferestre, lucrari de compartimentare, lucrari de instalare sistem de iluminat de siguranta in vederea obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu. 25.07.17