Municipiul Botoşani în calitate de autoritate contractantă doreste sa achizitioneze Servicii de informare, promovare şi publicitate aferente proiectului “ZUM BT PLUS – Un plus de incluziune pentru comunităţile marginalizate din Municipiul Botoşani“ cod MySMIS 155550.
Cerintele care fac obiectul contractului sunt prevazute in Caietul de sarcini, prestatorul avand obligatia respectarii in totalitate a acestuia si a prevederi...
Municipiul Botoşani în calitate de autoritate contractantă doreste sa achizitioneze Servicii de informare, promovare şi publicitate aferente proiectului “ZUM BT PLUS – Un plus de incluziune pentru comunităţile marginalizate din Municipiul Botoşani“ cod MySMIS 155550.
Cerintele care fac obiectul contractului sunt prevazute in Caietul de sarcini, prestatorul avand obligatia respectarii in totalitate a acestuia si a prevederilor legale in domeniu.
UAT Municipiul Botoşani a semnat cu Ministerul Investiţiilor şi Proiecte Europene (MIPE) contractul nr.18918/07.09.2022 având ca obiect acordarea finanţării pentru proiectului “ZUM BT PLUS – Un plus de incluziune pentru comunităţile marginalizate din Municipiul Botoşani“ cod MySMIS 155550, finanţat în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa Prioritară "Dezvoltare locală plasată sub responsabilitatea comunităţii", Operaţiunea "Reducerea numărului de comunităţi marginalizate (roma şi non-roma) aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din oraşe cu peste 20.000 locuitori, cu accent pe cele cu populaţie aparţinând minorităţii roma, prin implementarea de măsuri/operaţiuni mintegrate în contextul mecanismului de DLRC". Astfel, în vederea bunei desfăşurări a activităţilor A3.1" Înfiinţarea şi operaţionalizarea Centrului Comunitar Integrat", respectiv A1 – Pachet materiale promoţionale, A2- Catering conferinţe şi A3- comunicare de presa" sunt necesare serviciile de promovare, informare si dotare pentru realizrea acestui proiect.
Caietul de sarcini si formularele care il insotesc se vor solicita pe e-mail la adresa achizitii@primariabt.ro, continand numele firmei /cui in vederea reperarii ofertelor in SEAP, precum si orice alte informatii in legatura cu achiziţia la tel 0231.502200/int 309/318.
Ofertele depuse în SEAPsunt obligatorii pana data 11.11.2022 si ora 10, dupa data si ora limita mentionata mai sus nu vor fi luate în considerare, fiind declarate oferte întarziate. După ora limita de depunere a ofertelor în catalogul SEAP în aceeaşi zi pana la ora 12,00 (11.11.2022-ora12,00), ofertanţii au obligatia de a transmite autoritătii contractante la adresa de e-mail achizitii@primariabt.ro