Ordonat dosare in arhiva conform Nomenclatorului arhivistic, pe servicii, ani si termene de pastrare. Pe rafturi se aseaza de sus in jos si de la dreapta spre stanga. Ordonat dosare in arhiva conform Nomenclatorului arhivistic, pe servicii, ani si termene de pastrare. Pe rafturi se aseaza de sus in jos si de la dreapta spre stanga .Ordonat dosare in arhiva conform Nomenclatorului arhivistic, pe servicii, ani si termene de p...
Ordonat dosare in arhiva conform Nomenclatorului arhivistic, pe servicii, ani si termene de pastrare. Pe rafturi se aseaza de sus in jos si de la dreapta spre stanga. Ordonat dosare in arhiva conform Nomenclatorului arhivistic, pe servicii, ani si termene de pastrare. Pe rafturi se aseaza de sus in jos si de la dreapta spre stanga .Ordonat dosare in arhiva conform Nomenclatorului arhivistic, pe servicii, ani si termene de pastrare. Pe rafturi se aseaza de sus in jos si de la dreapta spre stanga.Selectionat dosare cu termen de pastrare expirat conform Nomenclatorului arhivisti al unitatii. Documentele au termene de pastare diferite. Cu ocazia intocmirii lucrarii de selectionare documentele a caror termene de pastrare au expirat se propun pentru eliminare din arhiva (se caseaza).Verificat dosarele si facut o sinteza a continutului- se vor preciza genurile de documente, emitentul, destinatarul, problemele continute si perioadele la care se refera , datele extreme ale dosarului (zile, luni, ani) .Intocmirea documentatiei pentru lucrarea de selectionare in vederea inaintarii la Arhivele Nationale (proces verbal de selectionare,adresa de inaintare si un exemplar cu inventarele documentelor selectiona , un exemplar cu inventarele documentelor cu termen de pastrare permanent din perioada selectionata, decizia de constituire a comisiei de selectionare si a responsabilului cu arhiva) si corespondenta cu Arhivele Nationale in vederea aprobarii lucrarii de selectionare .