Feedback
I.D.: 35426502

Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor

Data publicarii
22.04.19 Exista 997.459 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 48611000 48311000-1
Termenul limita pentru depunere:
08.05.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1005865.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Principalele servicii oferite de D.E.P.A.B.D D.E.P.A.B.D. funcţionează ca autoritate publică de specialitate în subordinea Ministerului Afacerilor Interne şi exercită atribuţiile ce îi sunt date în competenţă prin lege, cu privire la: a) interconectarea tuturor bazelor de date administrate de direcţie, respectiv a bazelor de date de evidenţă a persoanelor,a bazelor de date de paşapoarte şi a bazelor de date de evidenţă a...
Principalele servicii oferite de D.E.P.A.B.D D.E.P.A.B.D. funcţionează ca autoritate publică de specialitate în subordinea Ministerului Afacerilor Interne şi exercită atribuţiile ce îi sunt date în competenţă prin lege, cu privire la: a) interconectarea tuturor bazelor de date administrate de direcţie, respectiv a bazelor de date de evidenţă a persoanelor,a bazelor de date de paşapoarte şi a bazelor de date de evidenţă a permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare; b) exploatarea bazelor de date administrate asigurând suportul pentru schimbul de date şi informaţii cu alte instituţii sau autorităţi publice, utilizând mijloace informatice; c) coordonarea operaţiunilor pe linie informatică în vederea ţinerii în actualitate a Registrului naţional de evidenţă a persoanelor (R.N.E.P.); d) actualizarea, utilizarea şi valorificarea datelor din R.N.E.P., potrivit legii; e) generarea, administrarea şi distribuirea listelor cu coduri numerice personale precalculate; f) coordonarea, sprijinirea şi controlul activităţii structurilor teritoriale de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor, producerea cărţilor de identitate şi a cărţilor de alegător, precum şi a documentelor care se eliberează cetăţenilor Uniunii Europene şi membrilor de familie ai acestora, gestionarea şi administrarea, la nivel naţional, a bazelor de date privind: evidenţa persoanelor, cărţilor de identitate, paşapoartelor, permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare a vehiculelor şi a altor documente necesare persoanei în relaţiile cu statul; g) activităţi specifice legate de starea civilă; h) prelucrarea automată a datelor din R.N.E.P. în vederea furnizării acestora către terţi, conform prevederilor legale. Pentru îndeplinirea funcţiilor şi atribuţiilor ce îi revin, D.E.P.A.B.D. colaborează cu diverse instituţii ale administraţiei publice centrale şi locale, în conformitate cu dispoziţiile art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1367/2009. D.E.P.A.B.D., prin intermediul structurilor sale subordonate şi al celor aflate în coordonare metodologică, actualizează şi prelucrează datele cu caracter personal din S.N.I.E.P., cum ar fi: - numele şi prenumele; - prenumele părinţilor; - date referitoare la relaţia de filiaţie şi căsătorie; - istoricul de nume, prenume, cât şi actele în baza cărora s-a produs modificarea; - sexul; - data şi locul naşterii; - datele privind certificatele de naştere, de căsătorie, referitoare la seria, numărul, data şi locul eliberării, emitentul, numărul actului de stare civilă, anul, localitatea, judeţul, precum şi alte documente; datele de domiciliu/reşedinţă cât şi istoricul acestora; - informaţii generale privind studiile, profesia, situaţia militară şi ocupaţia din momentul emiterii documentului de identitate; - statut civil; - imagine facială; - cod numeric personal; - informaţii privind actele de identitate (tip, serie, număr, instituţia emitentă, data eliberării, termenul de valabilitate); - alte date de interes privind activitatea specifică; - evenimente de migrare; - date şi alte informaţii privind decesul; - fişiere log privind accesul la datele cu caracter personal; - informaţii privind interzicerea dreptului de a vota sau de a fi ales, punerea sub interdicţie precum şi interzicerea prezenţei sau părăsirii localităţii; - alte informaţii/date privind persoana, necesare D.E.P.A.B.D. în fluxul operaţional. Pentru ţinerea în actualitate în mod unitar a datelor cu caracter personal, D.E.P.A.B.D. administrează şi actualizează o serie de nomenclatoare specifice, dezvoltate la nivel intern sau pe baza registrelor, respectiv surselor administrative autorizate. Toate aceste date sunt prelucrate prin mijloace automatizate, fiind destinate evidenţei persoanelor, stării civile, furnizării de date în interesul cetăţenilor, al statului şi al instituţiilor publice, evidenţei accesului la date, precum şi în scop statistic. Astfel, în cadrul SNIEP au fost realizate o serie de cerinţe, din care enumerăm: - creşterea gradului de eficienta a controlului datelor de evidenţă a persoanei - creşterea nivelului de automatizare, de protecţie si de accesibilitate a datelor - asigurarea disponibilităţii şi funcţionării S.N.I.E.P. în regim de 10 ore pe zi (8:00 – 18:00), 5 zile pe săptămână (zile lucrătoare), inclusiv în zilele de week-end sau sărbători legale în care serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor au program de lucru cu publicul (ex. în cazul perioadelor electorale, alte perioade în care se desfăşoară acţiuni de interes naţional) sau când beneficiarul solicită expres acest lucru, dar nu mai mult de 20 de zile pe an (în plus faţă de zilele lucrătoare); - securitatea şi integritatea datelor şi a tranzacţiilor efectuate asupra categoriilor de date gestionate la nivelul sistemelor componente ale S.N.I.E.P.; - menţinerea şi optimizarea la maxim disponibil a performanţelor S.N.I.E.P. cu privire la timpul de răspuns pentru operaţiile de actualizare/interogare efectuate în S.N.I.E.P. (timpul de răspuns să fie de maximum 5 secunde, la nivel de aplicaţie pentru cererile complexe şi la secundă pentru cererile punctuale / simple) - asigurarea şi optimizarea, la nivel de aplicaţie, a funcţionalităţilor fluxurilor de business, aşa cum au fost definite în cadrul proiectului S.N.I.E.P.; - dezvoltarea şi implementarea de noi funcţionalităţi ale sistemului informatic. Obiectivele cheie sunt: - actualizarea, utilizarea şi valorificarea datelor din R.N.E.P., potrivit legii - achiziţionarea, sub formă de servicii, a unei platforme tehnologice necesară pentru asigurarea funcţionalităţii SNIEP, în vederea gestionării în mod unitar a tuturor categoriilor de date şi informaţiilor referitoare la persoană şi emiterea de documente către cetăţea, asigurarea şi furnizarea unor informaţii corecte, complete şi în timp util tuturor utilizatorilor S.N.I.E.P. şi oferirea unor servicii publice de calitate cetăţenilor. Astfel, precizăm faptul că cerinţele formulate anterior se regăsesc în funcţionalităţile actuale ale S.N.I.E.P. acestea fiind deservite de componentele hardware cu firmware/software-ul aferent acestora precum şi de componente software pe mai multe paliere (module software COTS personalizate, respectiv aplicaţie dezvoltată). Componentele actuale S.N.I.E.P. sunt cele prevăzute în Anexa nr. 1 şi în Anexa nr. 2. Ca notă suplimentară, Guvernul României a adoptat, la 7 aprilie 2015, Strategia Naţională privind Agenda Digitală pentru România 2020 (SNADR). Strategia a fost dezvoltată pe baza programului Agenda Digitală pentru Europa 2020, prin care se propune şi se argumentează necesitatea adoptării tehnologiilor de tip cloud în sectorul public european.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Produse hardware şi servicii de instalare, configurare şi migrare Sistemul Informatic privind Evidenţa Persoanelor (SNIEP) 24.09.24
Produse hardware și servicii de instalare, configurare și migrare Sistemul Informatic privind Evidența Persoanelor (SNIEP) 24.09.24
Contract de achiziţie publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul "REFORMEI EVIDENŢEI ŞI MONITORIZĂRII RELAŢIILOR DE MUNCĂ, finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale".  
Servicii complete de service pentru sistemele de tipărire a Cărţilor de identitate 15.12.21
Produse software si servicii de instalare si configurare 28.04.23
Servicii de consultanţă tehnică - 2 LOTURI  
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
Consultari privind valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de consultanţă de specialitate în vederea scrierii SF pentru dezvoltarea şi modernizarea facilităţilor operaţionale ale sist. inf. folosit în procesele electorale şi transformarea acestuia în Sistemul Informatic pentru Procese Electorale 02.06.21
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18