1. Autoritatea contractantă achizitionează Sisteme fixe de supraveghere necesare pentru înlocuirea actualelor sisteme fixe de supraveghere instalate pe frontiera terestră a României, conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor operaţionale anexate la caietul de sarcini, după cum urmează:
- 20 sisteme fixe de supraveghere;
- 1 sistem de supraveghere de rezervă;
- 1 sistem de afişare simultană imagini video.
Te...
1. Autoritatea contractantă achizitionează Sisteme fixe de supraveghere necesare pentru înlocuirea actualelor sisteme fixe de supraveghere instalate pe frontiera terestră a României, conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor operaţionale anexate la caietul de sarcini, după cum urmează:
- 20 sisteme fixe de supraveghere;
- 1 sistem de supraveghere de rezervă;
- 1 sistem de afişare simultană imagini video.
Termenul de livrare, instalare, testare şi receptionare al sistemelor, este de 18 luni de la semnarea contractului de către ultima parte.
În temeiul art. 221 alin. (1), litera a) din Legea nr.98/2016, actualizată, Autoritatea Contractantă intenţionează să utilizeze în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului, după cum urmează :
A. Clauza de revizuire privind opţiunea de suplimentare
În situaţia alocării bugetului solicitat, Autoritatea Contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 30 luni de la data semnării contractului cu până la 20 sisteme fixe de supraveghere şi 2 sisteme de supraveghere de rezervă.
Termenul de furnizare a sistemelor contractate în baza clauzei de revizuire este de 18 luni de la semnarea fiecărui act adiţional.
B. Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generaţie
Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor produse de ultimă generaţie în situaţia în care producătorul produselor ofertate iniţial a declarat în perioada de valabilitate a contractului drept end-of-sale/end-of-life/end- of-suport produsele ofertate iniţial. La aplicarea clauzei de revizuire preţurile unitare ofertate/menţionate în actele adiţionale nu se vor modifica iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificaţiile tehnice ale produselor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificaţiile tehnice ale produselor ofertate iniţial.
2. Valoarea totală estimată a achiziţiei a fost stabilită cu includerea opţiunii de suplimentare. Având în vedere modalitatea de aplicare a clauzei de revizuire, propunerea financiară va fi formulată pentru cantitatea certă pe care o achizitioneaza autoritatea, urmand ca, pentru suplimentarea cantitatii, sa se incheie acte aditionale la contractul initial, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 si ale lnstructiunii Presedintelui ANAP nr. 1 /2021. Pretul unitar ofertat va putea fi ajustat conform cap. II.3 Ajustarea pretului contractului din prezenta fisa de date.
3. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a candidaturilor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 16 zile înainte de termenul limită de depunere a candidaturilor.
4. Pentru etapa a II-a a procedurii, Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar, complet, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea ofertanţilor.
5. ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta.