Feedback
I.D.: 71841732

Sisteme fixe de supraveghere la frontiera terestră

Data publicarii
03.08.22 Exista 96.625 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35700000-1
Termenul limita pentru depunere:
28.09.22
Pretul estimativ:
22.500.000,00 RON - 96.750.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.08.22 Publicat la 21.08.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un contract de achiziţie publică de sisteme fixe de supraveghere necesare pentru înlocuirea SORIC (Sistemul Optic de Recunoastere Instalat pe Catarg), instalate pe frontiera terestră a României, conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor operaţionale anexate la caietul de sarcini. Termenul de livrare, instalare, testare şi receptionare al primelor 10 sisteme fixe de...
1. Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un contract de achiziţie publică de sisteme fixe de supraveghere necesare pentru înlocuirea SORIC (Sistemul Optic de Recunoastere Instalat pe Catarg), instalate pe frontiera terestră a României, conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor operaţionale anexate la caietul de sarcini. Termenul de livrare, instalare, testare şi receptionare al primelor 10 sisteme fixe de supraveghere este de 12 luni de la semnarea contractului de către ultima parte. În temeiul art. 221 alin. (1), litera a) din Legea nr.98/2016, actualizată, Autoritatea Contractantă intenţionează să utilizeze în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului, după cum urmează : A. Clauza de revizuire privind opţiunea de suplimentare În situaţia alocării bugetului solicitat, Autoritatea Contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 24 luni de la data semnării contractului cu o cantitate de 33 sisteme fixe de supraveghere la frontiera terestră. În situaţia utilizării clauzelor de revizuire, termenul de livrare este de 12 luni de la data semnării actului adiţional de către ultima parte. B. Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generaţie Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor produse de ultimă generaţie în situaţia în care producătorul produselor ofertate ini ial a declarat în erioada de valabilitate a contractului dre t end-of-sale/end-of-life/end- of-suport produsele ofertate iniţial. La aplicarea clauzei de revizuire preţurile unitare ofertate nu se vor modifica iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificaţiile tehnice ale produselor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificaţiile tehnice ale produselor ofertate iniţial. 2. Valoarea totală estimată a achiziţiei a fost stabilită cu includerea opţiunea de suplimentare. Având în vedere modalitatea de aplicare a clauzei de revizuire, propunerea financiară va fi formulată pentru cantitatea certă pe care o achizitioneaza autoritatea, urmand ca, pentru suplimentarea cantitatii, sa se incheie un act aditional la contractul initial, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 si ale lnstructiunii Presedintelui ANAP nr. 1 /2021. Pretul unitar ofertat va putea fi ajustat conform cap. II.3 Ajustarea pretului contractului din prezenta fisa de date. 3. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 9 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 4. ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu