Feedback
I.D.: 47546117

Sisteme de reglare a tesiunii

Data publicarii
23.06.20 Exista 257.432 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45310000-3 31161900-1
Pretul estimativ:
13.730,25 RON - 13.730,25 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea a 3 buc. stabilizatoare tensiune necesare la LP Cumpăna şi LP Lazu, centre aflate în subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de reparare si intretinere panouri solare 31.07.17
furnizare centrale termice murale 05.09.18
echipamente medicale 14.09.16
Servicii de evacuare a apelor reziduale (vidanjare)  
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită  
Prestare servicii de reparare si întretinere panuri solare la centrele din subordinea DGASPC Constanta. 18.11.16
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită 26.11.19
Echipamente de siguranţă în vederea asigurării măsurii de prevenire a răspândirii virusului sars-cov-2 (Covid-19) 07.09.20
Acord cadru furnizare produse farmaceutice, respectiv medicamente si consumabile medicale 07.06.21
Acord-cadru echipamente de siguranta in vederea asigurării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului sars-cov-2 (Covid 19)