Feedback
I.D.: 77609432

Sisteme de facturare şi creditare pentru distribuţie Back-Office si sisteme de management al relaţiilor cu clienţii (Sisteme CRM) Front-Office

Data publicarii
22.01.23 Exista 682.076 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212100-0
Termenul limita pentru depunere:
06.03.23
Pretul estimativ:
14.847.517,32 RON - 27.218.532,46 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.01.23 Publicat la 01.02.23 Publicat la 04.02.23 Publicat la 09.02.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
lot 1- “Dezvoltarea de servicii de furnizare, analiza si dezvoltare software, intretinere si asistenta pentru aplicatii si asistenta specializata aferente Sistemelor de facturare si creditare pentru distributie -Back-office Sisteme de facturare si creditare, bazate in principal pe tehnologia SAP, care agrega informatiile de contorizare necesare pentru facturarea clientilor Enel, pe baza diferitelor modele de preturi, si aso...
lot 1- “Dezvoltarea de servicii de furnizare, analiza si dezvoltare software, intretinere si asistenta pentru aplicatii si asistenta specializata aferente Sistemelor de facturare si creditare pentru distributie -Back-office Sisteme de facturare si creditare, bazate in principal pe tehnologia SAP, care agrega informatiile de contorizare necesare pentru facturarea clientilor Enel, pe baza diferitelor modele de preturi, si asociate cu informatiile fiscale pentru a genera factura finala . Serviciile care fac obiectul acestei licitatii constau in 1. Analiza si dezvoltarea de software (ASD) 1.1. Proiecte/Intretinere evolutiva 1.2. Modificari/Imbunatatiri mici 2. Intretinere si asistenta pentru aplicatie (AMS) 2.1. Asistenta pentru utilizatori 2.2. Asistenta operative 2.3. Intretinere corectiva 3. Asistentă specializată (SS) 3.1. Asistenta specializata Lot 2- Dezvoltarea de sisteme de management al relatiilor cu clienti si imbunatatirea serviciilor de furnizare si analiza, dezvoltare software, intretinere si asistenta pentru aplicatii si asistenta specializata pentru aplicatiile Enel de Front Office Serviciile se refera la managementul relaţiilor cu clienţii în distribuţie (I&N) si constau in : 1. Analiza si dezvoltarea de software (ASD) 1.1. Proiecte/Intretinere evolutiva 1.2. Modificari/Imbunatatiri mici 2. Intretinere si asistenta pentru aplicatie (AMS) 2.1. Asistenta pentru utilizatori 2.2. Asistenta operative 2.3. Intretinere corectiva 3. Asistentă specializată (SS) 3.1. Asistenta specializata Licitatia Front Office este structurată în următoarele domenii functionale: 1. Managementul relatiilor cu clientii 2. Documentare 3. Contact Center 4. Platformizare Cantitati estimate minime si maxime ale acordului cadru: conform Lot 1-Formular oferta financiara si Lot 2-Formular oferta financiara, atasate la prezenta documentatie. Cantitatea estimata a celui mai mare contract subsecvent reprezinta 33% din cantitatea estimata maxima a acordului-cadru. Frecventa contractelor subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite: Se estimeaza ca frecventa contractelor subsecvente va fi anuala. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent , respectiv valoarea estimata a contractelor subsecvente atribuite in acelasi timp : Lot 1= 4.123.355,31 RON, fara TVA Lot 2 =4.949.488,84 RON, fara TVA Entitatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11 a zi , inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art.173 alin.(1) din Legea 99/2016, cu modificarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva- aplicatie management al contractelor de furnizare si implementare automatizari robotice 26.04.22
Servicii de mentenanta pentru sistemul informatic consular E-Cons  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025 07.12.23
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
"Servicii de mentenanţă corectivă, servicii de actualizare hardware şi software pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil / videocub, servicii asociate de punere în funcţiune, instalare şi instruire personal Arena Nationala" 06.02.20
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
Achiziţionarea serviciilor de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru Sistemul Naţional de Informaţii privind vizele (SNIV) şi a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail, etc)