lot 1- “Dezvoltarea de servicii de furnizare, analiza si dezvoltare software, intretinere si asistenta pentru aplicatii si asistenta specializata aferente Sistemelor de facturare si creditare pentru distributie -Back-office
Sisteme de facturare si creditare, bazate in principal pe tehnologia SAP, care agrega informatiile de contorizare necesare pentru facturarea clientilor Enel, pe baza diferitelor modele de preturi, si aso...
lot 1- “Dezvoltarea de servicii de furnizare, analiza si dezvoltare software, intretinere si asistenta pentru aplicatii si asistenta specializata aferente Sistemelor de facturare si creditare pentru distributie -Back-office
Sisteme de facturare si creditare, bazate in principal pe tehnologia SAP, care agrega informatiile de contorizare necesare pentru facturarea clientilor Enel, pe baza diferitelor modele de preturi, si asociate cu informatiile fiscale pentru a genera factura finala .
Serviciile care fac obiectul acestei licitatii constau in
1. Analiza si dezvoltarea de software (ASD)
1.1. Proiecte/Intretinere evolutiva
1.2. Modificari/Imbunatatiri mici
2. Intretinere si asistenta pentru aplicatie (AMS)
2.1. Asistenta pentru utilizatori
2.2. Asistenta operative
2.3. Intretinere corectiva
3. Asistentă specializată (SS)
3.1. Asistenta specializata
Lot 2- Dezvoltarea de sisteme de management al relatiilor cu clienti si imbunatatirea serviciilor de furnizare si analiza, dezvoltare software, intretinere si asistenta pentru aplicatii si asistenta specializata pentru aplicatiile Enel de Front Office
Serviciile se refera la managementul relaţiilor cu clienţii în distribuţie (I&N) si constau in :
1. Analiza si dezvoltarea de software (ASD)
1.1. Proiecte/Intretinere evolutiva
1.2. Modificari/Imbunatatiri mici
2. Intretinere si asistenta pentru aplicatie (AMS)
2.1. Asistenta pentru utilizatori
2.2. Asistenta operative
2.3. Intretinere corectiva
3. Asistentă specializată (SS)
3.1. Asistenta specializata Licitatia Front Office este structurată în următoarele domenii functionale:
1. Managementul relatiilor cu clientii
2. Documentare
3. Contact Center
4. Platformizare
Cantitati estimate minime si maxime ale acordului cadru: conform Lot 1-Formular oferta financiara si Lot 2-Formular oferta financiara, atasate la prezenta documentatie.
Cantitatea estimata a celui mai mare contract subsecvent reprezinta 33% din cantitatea estimata maxima a acordului-cadru.
Frecventa contractelor subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite: Se estimeaza ca frecventa contractelor subsecvente va fi anuala.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent , respectiv valoarea estimata a contractelor subsecvente atribuite in acelasi timp :
Lot 1= 4.123.355,31 RON, fara TVA
Lot 2 =4.949.488,84 RON, fara TVA
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11 a zi , inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art.173 alin.(1) din Legea 99/2016, cu modificarile ulterioare.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19 zile