Feedback
I.D.: 59988322

Sisteme de calcul portabile, all in one, desktop şi server.

Data publicarii
17.08.21 Exista 158.628 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
17.09.21
Pretul estimativ:
1.327.228,00 RON - 1.327.228,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1121346.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti-semnat.docx
  3. Caiet de sarcini -semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de ,,Sisteme de calcul portabile, all in one, desktop şi server’’, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: în a 11 a zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare ...
Achizitia de ,,Sisteme de calcul portabile, all in one, desktop şi server’’, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: în a 11 a zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive, ce va opera pentru o perioada de maxim de 4 luni de la data limită a depunerii ofertei. Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării din fonduri de la bugetul de stat/veniturile proprii ale Universităţii, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, şi cu respectarea dispoziţiilor Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea finanţării nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau ME nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractanta şi/sau ME au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
,,Aparatură de laborator pentru programele de studii din cadrul Facultăţii de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică.'' 13.09.21
Aparatură de laborator pentru Facultatea de Inginerie, Departamentul de Ingineria Materialelor şi a Mediului 15.11.21
Sursă sudare bolţuri cu energie înmagazinată pentru programele de studii din cadrul Facultăţii de Inginerie 17.01.22
Sursă sudare bolţuri cu energie înmagazinată pentru programele de studii din cadrul Facultăţii de Inginerie 09.05.22
Sursă sudare bolţuri cu energie înmagazinată pentru programele de studii din cadrul Facultăţii de Inginerie 17.01.22
Sursă sudare bolţuri cu energie înmagazinată pentru programele de studii din cadrul Facultăţii de Inginerie 09.05.22
Sursă sudare bolţuri cu energie înmagazinată pentru programele de studii din cadrul Facultăţii de Inginerie 29.08.22
Echipamente pentru Laboratorul de conservare şi pregătire probe Laborator 1 LP (fix) în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065. 09.05.22
Echipamente pentru LABORATOR 15 - Laborator aer/atmosfera (LA) – NAVĂ în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065 09.05.22
Echipamente IT pentru LABORATOR 18 - Laborator stocare/prelucrare date (IT) – NAVĂ) în cadrul proiectului cu titlul: Sistem integrat pentru cercetarea şi monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN", cod SMIS 127065. 11.07.22