Perimetrul cartierului de locuinţe din Municipiul Mangalia, generic intitulat "zona III" – ce constituie obiectul lucrărilor de sistematizare pe verticală, amenajări carosabile, pietonale şi parcaje organizate pentru staţionarea autoturismelor, a fost impartit in mod arbitrar, in urmatoarele subzone:
- subzona 1, delimitata de urmatoarele vecinatati: (la nord – blocurile P3 si P4a – Str. Matei Basarab, la sud: bloc M4, C....
Perimetrul cartierului de locuinţe din Municipiul Mangalia, generic intitulat "zona III" – ce constituie obiectul lucrărilor de sistematizare pe verticală, amenajări carosabile, pietonale şi parcaje organizate pentru staţionarea autoturismelor, a fost impartit in mod arbitrar, in urmatoarele subzone:
- subzona 1, delimitata de urmatoarele vecinatati: (la nord – blocurile P3 si P4a – Str. Matei Basarab, la sud: bloc M4, C.T.13 – Str. Muncitorului, la este: bl. P4b – Sos. Constantei, la vest: blocurile P1b si P2 – Str. Portului).
- Subzona 2, delimitata de urmatoarele vecinatati: (la nord – blocurile M3 si M2 – Str. Muncitorului, la sud – proprietati private, la est – Bl. M2, la vest – proprietati private).
- Subzona 3, delimitata de urmatoarele vecinatati: (la nord – proprietati private, la sud – propriatati private, la est – Str. Stefan cel Mare, la vest – blocul E).
- Subzona 4, delimitata de urmatoarele vecinatati: (la nord – blocurile C1, C2 si C3, la sud-vest – proprietati private, la nord-vest – blocurile D si M1 si la sud-est – Primaria Municipiului Mangalia).
- Subzona 5, delimitata de urmatoarele vecinatati: (la nord – Str. Oituz, la sud – Str. Vanatori, la est – Sanatoriul Balnear, la vest – Geamia).
În prezent, accesele carosabile din perimetele delimitate, sunt asfaltate in mare parte, dar prezinta degradari specifice strazilor cu imbracaminti rutiere nemodernizate, respectiv: gropi, făgaşe, cedări locale, denivelări, fisuri şi faianţări. Toate aceste degradări fac ca traficul rutier în zonă să se desfăşoare cu mare greutate, în special în perioadele cu precipitaţii. Partea carosabilă este încadrată în borduri care prezintă următoarele degradări: sunt sparte, ciobite, fisurate, sau lipsesc. Pe anumite tronsoane se constată şi lipsa trotuarelor de încadrare a carosabilului şi / sau aleilor pietonale.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor -10
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunere ofertelor.