Feedback
I.D.: 56632160

Sistem storage şi servicii de instalare şi configurare

Data publicarii
05.05.21 Exista 1.000.061 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233140-4
Termenul limita pentru depunere:
20.05.21
Pretul estimativ:
187.180,00 RON - 187.180,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.05.21 Publicat la 20.05.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl reprezintă achiziţionarea unui nou sistem storage şi a serviciilor de instalare şi configurare aferente. Echipamentul de stocare trebuie să aibă o capacitate de stocare de minim de 85 TB, să utilizeze ultimele tehnologii in domeniul echipamentelor de stocare, tehnologii care sa realizeze transferul rapid a datelor intre serverele operative ale Autoritatii contractante si sistemul storage, precum si c...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă achiziţionarea unui nou sistem storage şi a serviciilor de instalare şi configurare aferente. Echipamentul de stocare trebuie să aibă o capacitate de stocare de minim de 85 TB, să utilizeze ultimele tehnologii in domeniul echipamentelor de stocare, tehnologii care sa realizeze transferul rapid a datelor intre serverele operative ale Autoritatii contractante si sistemul storage, precum si compresia si deduplicarea datelor care sa permita stocarea unui volum mai mare de date decat cel minim solicitat. Serviciile constau atât în configurarea şi instalarea noului sistem de stocare în infrastructura existenta, inclusiv de integrare în clusterul VmWare existent, de migrare a datelor de pe vechiul sistem storage şi de reconfigurare storage vechi pentru stocare de backup. Achizitia isi propune modernizarea sistemului de stocare, uzat din punct de vedere fizic si moral, trebuie să fie conformă şi să răspundă în totalitate cerinţelor din caietul de sarcini, inlocuind sistemul storage existent care urmeaza a fi configurat ca si sistem de back-up. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, având în vedere că termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări este de 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem storage şi servicii de instalare şi configurare  
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
“Furnizare a două sisteme de gestionare a bazelor de date (hardware si software), inclusiv soluţie de recuperare în caz de dezastru 25.03.22
“ECHIPAMENTE IT, PERIFERICE INFORMATICE ŞI LICENŢE SOFTWARE" – 6 LOTURI 14.12.20
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Obiectul consultarii il constituie identificarea celor mai potrivite solutii în vederea implementării unei infrastructuri IT de tip „Private Cloud” 24.09.18
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Consultarea pietei in vederea initierii procedurilor de licitatie deschisa, aparatura medicala bloc operator urologie 13.01.20