Sistem de preluare imagini de la distanta, obiectivele contractului fiind urmatoarele:, — Furnizarea echipamentelor hardware si software necesare integrarii si configurarii imaginilor preluate din Centrele de Monitorizare si Informare asupra traficului rutier, pe ecranul de tip video-wall ce va fi instalat în Comandamentul Central de Iarna din cadrul C.N.A.I.R. S.A.,, — Executia lucrarilor conform proiectelor întocmite de P...
Sistem de preluare imagini de la distanta, obiectivele contractului fiind urmatoarele:, — Furnizarea echipamentelor hardware si software necesare integrarii si configurarii imaginilor preluate din Centrele de Monitorizare si Informare asupra traficului rutier, pe ecranul de tip video-wall ce va fi instalat în Comandamentul Central de Iarna din cadrul C.N.A.I.R. S.A.,, — Executia lucrarilor conform proiectelor întocmite de Prestator si aprobate de Beneficiar, conform specificatiilor din prezentul caiet de sarcini, în vederea afisarii pe ecranul tip video-wall a imaginilor din Centrele de Monitorizare si Informare asupra traficului rutier,, — Executia lucrarilor electrice, inclusiv realizarea racordarii la reteaua electrica, conform specificatiilor din caietul de sarcini,, — Integrarea si configurarea fluxurilor video si a altor imagini (spre exemplu, de tipul celor referitoare la meteo, hartile cu pozitionarea echipamentelor ITS, harti GIS etc.) preluate din Centrele de Monitorizare si Informare asupra traficului rutier în aplicatia software a sistemului de management al afisarii,, — Servicii de întretinere si suport în perioada de garantie., Nota 1: Operatorii economici interesati de participarea la prezenta procedura sunt invitati sa faca o vizita în locatie, pe baza unei programari, pentru a studia spatiul in care se doreste instalarea sistemului, precum si conectarea acestuia în reteaua de acces existenta si racordarea la reteaua de alimentare cu energie electrica a C.N.A.I.R. S.A. (programarile se fac la telefon +40 212643345)., In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor., In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde la toate solicitarile de clarificare/informatii suplimentare., Acest termen limita este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.