Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator
economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de Sisteme LPR mobil, ce se vor instala pe autospecialele PFR pentru
identificarea, recunoaşterea, preluarea și interogarea în bazele de date, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, în
mod automat, a numerelor de înma...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator
economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de Sisteme LPR mobil, ce se vor instala pe autospecialele PFR pentru
identificarea, recunoaşterea, preluarea și interogarea în bazele de date, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, în
mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele aflate în zona de competență a PFR, în conformitate cu specificațiile
tehnice anexate la caietul de sarcini;Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent:• 912.961,07 lei fără TVA Valoarea
estimată a celui mai mare contract subsecvent:• 5.819.103,51 lei fără TVA Autoritatea contractantă a ales să încheie un acord
cadru de furnizare de produse, cu o perioadă de valabilitate de 24 de luni. Termenul de livrare a produselor care fac obiectul
fiecărui contract subsecvent este de 3 luni de la semnarea acestuia.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet
tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită
de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv
19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari
inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii
suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta
prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor
suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor
de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari"
NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului
de catre autoritatea contractanta!