Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de Sisteme LPR mobil, ce se vor instala pe autospecialele PFR pentru identificarea, recunoaşterea, preluarea şi interogarea în bazele de date, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru v...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de Sisteme LPR mobil, ce se vor instala pe autospecialele PFR pentru identificarea, recunoaşterea, preluarea şi interogarea în bazele de date, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele aflate în zona de competenţă a PFR, în conformitate cu specificaţiile tehnice anexate la caietul de sarcini;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent:
• 912.961,07 lei fără TVA
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent:
• 5.819.103,51 lei fără TVA
Autoritatea contractantă a ales să încheie un acord cadru de furnizare de produse, cu o perioadă de valabilitate de 24 de luni.
Termenul de livrare a produselor care fac obiectul fiecărui contract subsecvent este de 3 luni de la semnarea acestuia.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:
– Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19;
– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!