Feedback
I.D.: 105390435

Sistem LPR instalat în Punctele de Trecere ale Frontierei

Data publicarii
12.11.24
Coduri CPV
32323500
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de sisteme L.P.R. la nivelul PTF-urilor, pentru identificarea, recunoaşterea, preluarea și interogarea în bazele de date, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele care tranzitează frontiera, atât pe tim...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de sisteme L.P.R. la nivelul PTF-urilor, pentru identificarea, recunoaşterea, preluarea și interogarea în bazele de date, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele care tranzitează frontiera, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, precum și gestionarea accesului și a traficului vehiculelor în perimetrul punctelor de trecere în conformitate cu specificațiile tehnice anexate la caietul de sarcini;Valoarea celui mai mic contract subsecvent va fi de:• 177.700,00 lei fără TVA Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 7.537.500,00 lei fără TVA Autoritatea contractantă a ales să încheie un acord cadru de furnizare de produse, cu o perioadă de valabilitate de 24 de luni. Termenul de livrare a produselor care fac obiectul fiecărui contract subsecvent este de 8 luni de la semnarea acestuia, cu excepția contractelor subsecvente care se vor încheia cu finanțare de la bugetul de stat, unde termenul de livrare este de 4 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/ informatii suplimentare – a 6 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu