Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de sisteme L.P.R. la nivelul PTF-urilor, pentru identificarea, recunoaşterea, preluarea şi interogarea în bazele de date, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele care tranzitează frontiera, atât pe timp de zi, cât şi pe...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de sisteme L.P.R. la nivelul PTF-urilor, pentru identificarea, recunoaşterea, preluarea şi interogarea în bazele de date, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele care tranzitează frontiera, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, precum şi gestionarea accesului şi a traficului vehiculelor în perimetrul punctelor de trecere în conformitate cu specificaţiile tehnice anexate la caietul de sarcini;
Valoarea celui mai mic contract subsecvent va fi de:
• 172.268,87 lei fără TVA
Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:
• 7.563.024,01 lei fără TVA
Autoritatea contractantă a ales să încheie un acord cadru de furnizare de produse, cu o perioadă de valabilitate de 24 de luni.
Termenul de livrare a produselor care fac obiectul fiecărui contract subsecvent este de 8 luni de la semnarea acestuia, cu excepţia contractelor subsecvente care se vor încheia cu finanţare de la bugetul de stat, unde termenul de livrare este de 4 luni.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:
– Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19;
– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!