Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator
economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de sisteme L.P.R. la nivelul PTF-urilor, pentru identificarea,
recunoaşterea, preluarea și interogarea în bazele de date, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele
care tranzitează frontiera, atât pe tim...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru o perioadă de 24 luni (2 ani), cu un singur operator
economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de sisteme L.P.R. la nivelul PTF-urilor, pentru identificarea,
recunoaşterea, preluarea și interogarea în bazele de date, în mod automat, a numerelor de înmatriculare pentru vehiculele
care tranzitează frontiera, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, precum și gestionarea accesului și a traficului
vehiculelor în perimetrul punctelor de trecere în conformitate cu specificațiile tehnice anexate la caietul de sarcini;Valoarea
celui mai mic contract subsecvent va fi de:• 177.700,00 lei fără TVA Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:•
7.537.500,00 lei fără TVA Autoritatea contractantă a ales să încheie un acord cadru de furnizare de produse, cu o perioadă
de valabilitate de 24 de luni. Termenul de livrare a produselor care fac obiectul fiecărui contract subsecvent este de 8 luni
de la semnarea acestuia, cu excepția contractelor subsecvente care se vor încheia cu finanțare de la bugetul de stat, unde
termenul de livrare este de 4 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor
suplimentare, o singura data, in a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări
au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor,
astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10;
– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/ informatii suplimentare – a 6 a zi;Pentru respectarea principiului
tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea
de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile
formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor
electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE
ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!