Feedback
I.D.: 63117416

SISTEM INTEGRAT IT CU SERVICII ACCESORII

Data publicarii
17.11.21 Exista 954.925 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2
Pretul estimativ:
12.067.843,43 RON - 12.067.843,43 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia produselor constă în echipamentele hardware şi sistemele de operare asociate, ce vor compune sistemul integrat IT, care urmează a se crea şi pune în functiune prin prestarea operaţiunilor conexe furnizării componentelor sale. Componente sistem: a) Server soluţie GPU - 2 buc.; b) Server virtualizare pentru Windows - 2 buc.; c) Server virtualizare pentru Linux - 4 buc.; d) Echipament de stocare - 1 buc.; e) Echipame...
Achiziţia produselor constă în echipamentele hardware şi sistemele de operare asociate, ce vor compune sistemul integrat IT, care urmează a se crea şi pune în functiune prin prestarea operaţiunilor conexe furnizării componentelor sale. Componente sistem: a) Server soluţie GPU - 2 buc.; b) Server virtualizare pentru Windows - 2 buc.; c) Server virtualizare pentru Linux - 4 buc.; d) Echipament de stocare - 1 buc.; e) Echipament de backup - 1 buc.; f) Switch de tip SAN - 2 buc.; g) Sistem securizare acces - 2 buc.; h) Switch Ethernet - 2 buc.; i) Cabinet rack 19" staţionar 42U - 2 buc.; j) Sursă neîntreruptibilă de putere - 2 buc.; k) Switch de tip KVM - 1 buc.; l) Consolă pentru switch KVM - 1 buc. Operaţiuni accesorii: instalarea şi configurarea diferitelor componente ale Sistemului IT integrat; conectarea sistemului la panoul electric al INS; formarea personalului INS în ceea ce priveşte configurarea, mentenanţa şi procedurile care trebuie urmate pentru accesarea serviciilor de suport
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Sistem de securizare a schimbului de informaţii (hardware, software, servicii de implementare şi actualizare a aplicaţiei) pentru satisfacerea "Controlului critic de securitate" prezentat în cadrul de securitate IT al SSE" pentru implementarea Proiectului cu titlul "Îmbunătăţirea securităţii IT în cadrul SSE, pentru schimbul de informaţii statistice confidenţiale ID: 828817-2018-RO-SECUT-IT"  
SISTEM INTEGRAT IT CU SERVICII ACCESORII 14.06.21
Mentenanţa sistemului de monitorizare a calităţii energiei electrice (SMCNEL) 21.11.22
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Determinarea valorii estimate a unui contract de servicii pentru mentenanţa sistemelor locale de contorizare din staţiile CNTEE Transelectrica SA -contract de servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru o perioadă de 3 ani. 21.05.24
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
"Achiziţie echipament IT şi software aferent pentru punerea în funcţiune şi operarea acestuia, inclusiv asigurarea securităţii, precum si licenţe software necesare platformei electronice pentru achiziţii centralizate" (Sistem informatic integrat echipamente TIC pentru PEAPC), finanţare prin POCA, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, Cod MySMIS2014: 130709 12.09.22
Achiziţie infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 şi implementarea Dosarului Electronic Naţional- Echipamente de procesare şi stocare.  
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.