Feedback
I.D.: 59389180

Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor", cod SMIS 127312 - Achiziţionarea de hardware TIC şi a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în functiune), precum şi a serviciilor de dezvoltare si instruire a aplicatiilor software

Data publicarii
30.07.21 Exista 780.321 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72230000-6
Pretul estimativ:
11.232.790,00 RON - 11.232.790,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cheltuieli cu echipamente hardware TIC (servere - 12 bucati, storage - 2 bucati, firewal UTM – 2 bucati, Appliance Backup - 1 bucata, Baza de date (core) – 12 bucăţi, Sistem de tip site recovery – 2 bucăţi, Software backup si recuperare - 1 bucata, Software DR si recuperare - 1 bucata, Software virtualizare storage - 1 bucata) Cheltuieli cu instalarea, configurarea si punerea in functiune (pregatire statii - intalare si con...
Cheltuieli cu echipamente hardware TIC (servere - 12 bucati, storage - 2 bucati, firewal UTM – 2 bucati, Appliance Backup - 1 bucata, Baza de date (core) – 12 bucăţi, Sistem de tip site recovery – 2 bucăţi, Software backup si recuperare - 1 bucata, Software DR si recuperare - 1 bucata, Software virtualizare storage - 1 bucata) Cheltuieli cu instalarea, configurarea si punerea in functiune (pregatire statii - intalare si configurare software) Cheltuieli transport echipamente, Servicii privind dezvoltarea aplicatiilor software (analiză sistem, proiectare sistem, dezvoltare şi implementare sistem, testare sistem), Servicii privind pregatirea personalului care va utiliza echipamentele achizitionate prin proiect si aplicatia / serviciul software achizitionat si / sau dezvoltat prin proiect.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor”, cod smis 127312 - achiziționarea de hardware tic și a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în functiune), precum și a serviciilor de dezvoltare si instruire a aplicatiilor software  
Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor”, cod smis 127312 - achiziționarea de hardware tic și a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în functiune), precum și a serviciilor de dezvoltare si instruire a aplicatiilor software  
Achiziţionarea de hardware TIC şi a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în funcţiune), precum şi a serviciilor de dezvoltare şi instruire a aplicaţiilor software necesare implementării proiectului "Sistem informatic integrat de emitere şi gestiune a paşaportului electronic, paşaportului diplomatic şi de serviciu şi a titlurilor de călătorie în oficiile posturilor consulare (e-Pass)", cod SMIS 127309  
Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor", cod SMIS 127312 - Achiziţionarea de hardware TIC şi a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în functiune), precum şi a serviciilor de dezvoltare si instruire a aplicatiilor software 08.01.21
„Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor”, cod SMIS 127312 – achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în funcțiune), precum și a serviciilor de dezvoltare și instruire a aplicațiilor software 18.02.21
„Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor”, cod SMIS 127312 – achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în funcțiune), precum și a serviciilor de dezvoltare și instruire a aplicațiilor software 08.01.21
„Sistem integrat de alertare personalizată şi actualizare permanentă a indicatorilor de risc pentru destinaţiile de călătorie ale cetăţenilor”, cod SMIS 127312 – achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de transport, instalare, configurare, punere în funcțiune), precum și a serviciilor de dezvoltare și instruire a aplicațiilor software  
Pachete software IT -Licenţe  
"Achiziţie echipament IT şi software aferent pentru punerea în funcţiune şi operarea acestuia, inclusiv asigurarea securităţii, precum si licenţe software necesare platformei electronice pentru achiziţii centralizate" (Sistem informatic integrat echipamente TIC pentru PEAPC), finanţare prin POCA, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, Cod MySMIS2014: 130709 12.09.22
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539