Conform caietului de sarcini, obiectul achiziţiei este încheierea unui contract de servicii pentru implementarea "la cheie" a Sistemului Informatic Integrat - Platformă Integrată (portal web, arhivare electronica, captura documente, control managerial intern, fluxuri de lucru cu documente, registratura electronica si management arhiva fizica de documente)
Platforma de acces, procesare şi stocare documente şi înregistrări -...
Conform caietului de sarcini, obiectul achiziţiei este încheierea unui contract de servicii pentru implementarea "la cheie" a Sistemului Informatic Integrat - Platformă Integrată (portal web, arhivare electronica, captura documente, control managerial intern, fluxuri de lucru cu documente, registratura electronica si management arhiva fizica de documente)
Platforma de acces, procesare şi stocare documente şi înregistrări -171.300,00 lei
Pachet de licenţe pentru platforma integrată - 906.163,00 lei
Servicii IT - 1.060.000,00 lei
Servicii instruire - 34.000,00 lei
TOTAL = 2.171.463,00 lei exclusiv TVA
A.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20
B.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a-11-a zi inainte de data limita
stabilita pentru depunerea ofertelor
AC va răspunde la solicitările de clarificări, adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. Orice solicitare de
clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la
punctul B, astfel orice solicitare de clarificari transmisa in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.