Achizitie Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, in vederea implementarii proiectului "Simplificarea procedurilor administrative in domeniul competentelor partajate, la nivelul municipiului Hunedoara".Reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor administrative, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cât şi la nivel intern şi intra-instituţional, ...
Achizitie Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, in vederea implementarii proiectului "Simplificarea procedurilor administrative in domeniul competentelor partajate, la nivelul municipiului Hunedoara".Reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor administrative, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cât şi la nivel intern şi intra-instituţional, sunt de natura sa eficientizeze activitatea administraţiei publice (din perspectiva costurilor şi timpului de reacţie) şi să crească gradul de transparenţă şi integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creşterea gradului de satisfacţie al cetăţeanului şi la îmbunătăţirea imaginii administraţiei publice. Astfel, prin prezentul proiect, se oferă o alternativă la modul clasic de livrare a serviciilor gestionate de municipalitate, prin preluarea documentelor şi datelor in format electronic de la cetăţeni / mediu de afaceri, urmărind-se creşterea gamei de servicii oferite in sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficienţei in tratarea solicitărilor. Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea
capacităţii instituţionale şi eficientizarea activităţii la nivelul Municipiului Hunedoara prin simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva front-office şi back-office pentru serviciile publice, vizând competenţele partajate din domeniul Ordinii şi siguranţei publice şi Asistenţei sociale.Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: OS1. Implementarea unor masuri de simplificare pentru cetăţeni în domeniul competenţelor partajate, în corespondenţa cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back-office, cât şi front-office. OS2. Dezvoltarea cunoştinţelor şi abilitaţilor personalului din cadrul Municipiului Hunedoara, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect. Este avuta in vedere formarea / instruirea, evaluarea / testarea şi certificarea competentelor / cunoştinţelor dobândite pentru 30 de persoane, din cadrul grupului ţinta, in ceea ce priveşte utilizarea soluţiilor informatice implementate in cadrul proiectului.
Valoarea estimată a contractului , 2.300.400,00 lei fara TVA , compusa din furnizare sistem informatic integrat in valoare estimata 1.182.400,00 lei fara TVA( server, scaner de mare viteza, imprimanta cod bare, pachet licente platforma integrate pentru servicii electronice) si achizitie servicii in valoare estimata de 1.118.000,00 lei fara TVA ( servicii de implementare sistem informatic integrat si servicii instruire utilizatori)
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 12 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.