Feedback
I.D.: 75711239

Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara

Data publicarii
27.11.22 Exista 102.081 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32570000-9 48000000-8 48820000-2 72212517-6
Termenul limita pentru depunere:
17.01.23
Pretul estimativ:
2.300.400,00 RON - 2.300.400,00 RON
Documente participare:
  1. 2 Modele Formulare.doc
  2. Aviz pozitiv nr 966CTE.pdf
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, in vederea implementarii proiectului "Simplificarea procedurilor administrative in domeniul competentelor partajate, la nivelul municipiului Hunedoara".Reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor administrative, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cât şi la nivel intern şi intra-instituţional, ...
Achizitie Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, in vederea implementarii proiectului "Simplificarea procedurilor administrative in domeniul competentelor partajate, la nivelul municipiului Hunedoara".Reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor administrative, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cât şi la nivel intern şi intra-instituţional, sunt de natura sa eficientizeze activitatea administraţiei publice (din perspectiva costurilor şi timpului de reacţie) şi să crească gradul de transparenţă şi integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creşterea gradului de satisfacţie al cetăţeanului şi la îmbunătăţirea imaginii administraţiei publice. Astfel, prin prezentul proiect, se oferă o alternativă la modul clasic de livrare a serviciilor gestionate de municipalitate, prin preluarea documentelor şi datelor in format electronic de la cetăţeni / mediu de afaceri, urmărind-se creşterea gamei de servicii oferite in sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficienţei in tratarea solicitărilor. Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacităţii instituţionale şi eficientizarea activităţii la nivelul Municipiului Hunedoara prin simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva front-office şi back-office pentru serviciile publice, vizând competenţele partajate din domeniul Ordinii şi siguranţei publice şi Asistenţei sociale.Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: OS1. Implementarea unor masuri de simplificare pentru cetăţeni în domeniul competenţelor partajate, în corespondenţa cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back-office, cât şi front-office. OS2. Dezvoltarea cunoştinţelor şi abilitaţilor personalului din cadrul Municipiului Hunedoara, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect. Este avuta in vedere formarea / instruirea, evaluarea / testarea şi certificarea competentelor / cunoştinţelor dobândite pentru 30 de persoane, din cadrul grupului ţinta, in ceea ce priveşte utilizarea soluţiilor informatice implementate in cadrul proiectului. Valoarea estimată a contractului , 2.300.400,00 lei fara TVA , compusa din furnizare sistem informatic integrat in valoare estimata 1.182.400,00 lei fara TVA( server, scaner de mare viteza, imprimanta cod bare, pachet licente platforma integrate pentru servicii electronice) si achizitie servicii in valoare estimata de 1.118.000,00 lei fara TVA ( servicii de implementare sistem informatic integrat si servicii instruire utilizatori) In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 12 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare pachet sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru pentru servicii publice gestionate partajat de UAT Municipiul Deva" in cadrul proiectului "Planificare strategica in municipiul Deva pe termen mediu si lung si acces mai facil al cetatenilor la servicii publice gestionate partajat de catre UAT Municipiul Deva", cod SMIS 135237 30.09.21
Prestarea de servicii de elaborare/actualizare de studii/documente de planificare strategică (SIDU, PMUD) a municipiului Deva pentru obiectivul de investiţie realizat în cadrul Proiectului "Planificare strategică în municipiul Deva pe termen mediu şi lung şi acces mai facil al cetăţenilor la servicii publice gestionate partajat de către UAT municipiul Deva", cod SIPOCA 793/cod SMIS 135237 09.02.22
SUSPENDATA - Prestarea de servicii de elaborare/actualizare de studii/documente de planificare strategică (SIDU, PMUD) a municipiului Deva pentru obiectivul de investiţie realizat în cadrul Proiectului "Planificare strategică în municipiul Deva pe termen mediu şi lung şi acces mai facil al cetăţenilor la servicii publice gestionate partajat de către UAT municipiul Deva", cod SIPOCA 793/cod SMIS 135237 09.02.22
Achizitionare pachete sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru, pentru proiectul "Optimizarea proceselor in concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administratiei Publice la nivelul Municipiului Deva", cod SMIS 126422 23.02.21
Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei 03.06.19
Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei  
Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara  
INFORMARE SII PUBLIICITATE  
Implementare portal servicii electronice şi bugetare participativă, implementare SMD pentru procesarea integrată a fluxului aferent serviciilor on-line şi arhivă electronică integrată cu respectarea regulamentului GDPR inclusiv a infrastructurii hardware şi de comunicaţii, în cadrul proiectului ,,Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului Orăştie” 18.11.19
Implementare portal servicii electronice şi bugetare participativă, implementare SMD pentru procesarea integrată a fluxului aferent serviciilor on-line şi arhivă electronică integrată cu respectarea regulamentului GDPR inclusiv a infrastructurii hardware şi de comunicaţii, în cadrul proiectului ,,Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului Orăştie"