Sistem Informatic Integrat pentru Gestiunea Financiar – Contabila, Achizitii, Salarizare – Resurse Umane cu urmatoarele module:
- Contabilitate generala: Casa, Banca, Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta Avansuri de trezorerie
- Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe – intrari, iesiri, transferuri, calculul automat al amortizarii, reevaluare, inventar
- ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordo...
Sistem Informatic Integrat pentru Gestiunea Financiar – Contabila, Achizitii, Salarizare – Resurse Umane cu urmatoarele module:
- Contabilitate generala: Casa, Banca, Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta Avansuri de trezorerie
- Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe – intrari, iesiri, transferuri, calculul automat al amortizarii, reevaluare, inventar
- ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati)
- Buget, rectificari bugetare, executie bugetara si extrabugetara – cont de executie bugetar, anexe bugetare (Anexa 5 – venituri, Anexa 6 –cheltuieli, Anexa 12 – buget local venituri, Anexa 13 – buget local- cheltuieli, Anexa 7 – cheltuieli pe fiecare cap. bug., etc)
- Achizitii
- FOREXEBUG
- Balante, Bilant, Note Contabile
- Salarizare
- Resurse Umane
Preţul pentru Sistem Informatic Integrat pentru Gestiunea Financiar – Contabila, Achizitii, Salarizare – Resurse Umane include:
• Licenţă Sistem Informatic Integrat pentru Gestiunea Financiar – Contabilă, Achizitii, Salarizare – Resurse Umane
• Adaptarea aplicaţiei la specificul activităţii Autoritatii Contractante
• Instalarea şi configurarea în reţea a aplicaţiei informatice atât pe serverul instituţiei cât şi pe staţiile de lucru;
• Instalarea şi configurarea serverului de baze de date SQL;
• Servicii de preluare a datelor din sistemele informatice existente;
• Servicii de instruire utilizatori în vederea exploatării optime a aplicaţiei informatice;