Sistemul informatic integrat - modul facturare pentru operatorul regional în serviciile publice de alimentare cu apă şi de canalizare S.C. AQUASERV S.A. TULCEA trebuie să cuprindă următoarele livrabile şi servicii:
Livrabile
• Suportul fizic al software-lui (DVD, CD, Flash);
• Documente care vor cuprinde analiza de sistem realizată înainte de implementarea sistemului;
• Manuale de utilizare grupate pe manuale pen...
Sistemul informatic integrat - modul facturare pentru operatorul regional în serviciile publice de alimentare cu apă şi de canalizare S.C. AQUASERV S.A. TULCEA trebuie să cuprindă următoarele livrabile şi servicii:
Livrabile
• Suportul fizic al software-lui (DVD, CD, Flash);
• Documente care vor cuprinde analiza de sistem realizată înainte de implementarea sistemului;
• Manuale de utilizare grupate pe manuale pentru utilizatori şi manuale pentru administratorii de sistem informatic;
• Documentaţii legate de structura bazei de date (tabele, utilizatori, parole, views, indecşi, proceduri stocate, relaţii între tabele, etc), setări necesare pe servere şi pe client, parole şi drepturi;
• Proceduri şi metodologii de back-up pentru bazele de date, aplicaţii, setări a sistemului;
• Licenţele de utilizare (35 utilizatori).
Servicii
• Instalarea şi punerea în funcţiune a sistemului;
• Instruirea salariaţilor pe nivele de acces (utilizatori/operatori şi administratori de sistem informatic).
Metodologia de implementare
Oferta sistemului informatizat trebuie să cuprindă o metodologie clară de instalare şi punere în funcţiune, în care să se descrie fiecare operaţie.
Evolutivitatea soluţiei
Soluţia prezentată trebuie sa fie flexibilă, să permită dezvoltarea ulterioară a sistemului prin următoarele facilităţi principale:
• Posibilitatea de upgradare prin versiuni noi ce vor apărea în timp. Se vor specifica condiţiile în care se pot efectua aceste upgradări;
• Scalabilitatea sistemului prin posibilitatea de a extinde numărul de licenţe în aşa fel încât să se poată acoperi eventualele necesităţi ulterioare, generate de creşterea numărului de utilizatori;
• Sistemul să aibă o arhitectură deschisă, care să permită integrarea cu alte aplicaţii.
Cerinţe operaţionale/funcţionale
Se cere un sistem informatic omogen (integrat), modulul comercial trebuie să conţină următoarele:
1. gestiunea taxelor si tarifelor;
2. registratură, relaţii cu publicul, sesiz?ri şi reclamaţii
3. gestiune clienţi;
4. gestiune contracte;
5. gestiune branşamente şi racorduri;
6. gestiune contoare determinare consumuri;
7. facturare, penalitaţi, încasări, restituiri, clienţi incerţi, contabilitate clienţi;
8. notificări, debranşări şi acţionări în justitie (juridic);
9. tablou de bord.
Acest modul trebuie să funcţioneze la nivel de centru operaţional şi de societate.