Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea unui "Sistem informatic integrat HW si Swe - Solutie software management probe de laborator".
Realizarea aplicatiei de management al probelor de laborator are obiectivul de a înregistra, coerent şi la timp datele in registrele de sănătate, fapt ce va conduce la creşterea transparenţei şi la dezvoltarea unui instrument important de informare şi suport operaţional pentru uti...
Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea unui "Sistem informatic integrat HW si Swe - Solutie software management probe de laborator".
Realizarea aplicatiei de management al probelor de laborator are obiectivul de a înregistra, coerent şi la timp datele in registrele de sănătate, fapt ce va conduce la creşterea transparenţei şi la dezvoltarea unui instrument important de informare şi suport operaţional pentru utilizatori.
Sistemul informatic propus va respecta atât politicile şi reglementările interne ale instituţiei pentru tehnologia informaţiei cât şi legislaţia în vigoare privind protecţia datelor cu caracter personal, protecţia informaţiilor clasificate şi alte acte normative care referă tehnologia informaţiei.
Sistemul informatic propus îndeplineşte aceste obiective prin implementarea şi punerea la dispoziţie, prin acces securizat la internet, a unor servicii online care permit digitalizarea activitatii INSP.
Contractul are la bază "clauză suspensivă" “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 9 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensivă este de 9 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informationala a emiz Aviz pozitiv nr. 286CTE/14.03.2024 pentru specificatiile tehnice aferente caietului de sarcini.