Obiectul achiziției este reprezentat de furnizarea unui "Sistem informatic integrat HW si Swe - Solutie software management
probe de laborator".Realizarea aplicatiei de management al probelor de laborator are obiectivul de a înregistra, coerent şi
la timp datele in registrele de sănătate, fapt ce va conduce la creșterea transparenței şi la dezvoltarea unui instrument
important de informare şi suport operaț...
Obiectul achiziției este reprezentat de furnizarea unui "Sistem informatic integrat HW si Swe - Solutie software management
probe de laborator".Realizarea aplicatiei de management al probelor de laborator are obiectivul de a înregistra, coerent şi
la timp datele in registrele de sănătate, fapt ce va conduce la creșterea transparenței şi la dezvoltarea unui instrument
important de informare şi suport operațional pentru utilizatori.Sistemul informatic propus va respecta atât politicile şi
reglementările interne ale instituției pentru tehnologia informației cât şi legislația în vigoare privind protecția datelor
cu caracter personal, protecția informațiilor clasificate şi alte acte normative care referă tehnologia informației. Sistemul
informatic propus îndeplinește aceste obiective prin implementarea şi punerea la dispoziție, prin acces securizat la internet,
a unor servicii online care permit digitalizarea activitatii INSP.Contractul are la bază „clauză suspensivă” “Procedura de
atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea
contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului
făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației
privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale Normelor metodologice
de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016
privind achizițiile publice, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției
vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele
bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 9 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se
va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.
(1) lit. c) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea
contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi
considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia
și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul
acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în
raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza
suspensivă este de 9 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita,
procedura de atribuire este anulata.Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informationala a emiz Aviz pozitiv nr. 286CTE/14.03.2024
pentru specificatiile tehnice aferente caietului de sarcini.