Feedback
I.D.: 43418194

Sistem informatic destinat registraturii electronice generale, monitorizarii si serviciului juridic

Data publicarii
03.03.20 Exista 1.020.826 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212445-0
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este reprezentat de un sistem informatic integrat, personalizat pe specificul activităţilor ONJN pe componenta de monitorizare, juridic şi registratură electronică, precum şi un sistem hardware care să asigure funcţionarea în bune condiţii a sistemului informatic. Obiectivele investiţiei: - Implementarea unei soluţii care să asigure transferul de date de la operatorii economici licenţiaţi, în vederea uti...
Obiectul achiziţiei este reprezentat de un sistem informatic integrat, personalizat pe specificul activităţilor ONJN pe componenta de monitorizare, juridic şi registratură electronică, precum şi un sistem hardware care să asigure funcţionarea în bune condiţii a sistemului informatic. Obiectivele investiţiei: - Implementarea unei soluţii care să asigure transferul de date de la operatorii economici licenţiaţi, în vederea utilizării acestora în scopul diminuării evaziunii fiscale în domeniu şi creşterea încasării taxelor şi impozitelor la bugetul de stat. - Implementarea unei soluţii informatice bazate pe elemente vizuale (dashboard-uri), utilizat pentru obţinerea informaţiilor din datele colectate, pentru monitorizarea şi supravegherea jocurilor de noroc, ca suport de analiză determinant în procesul decizional; - Monitorizarea reţelelor de socializare, site-uri web si forumuri în vederea combaterii sectorului ilegal al jocurilor de noroc, depistării şi sancţionarii operatorilor ilegali; - Integrarea în sistemul propriu de management al documentelor a datelor disponibile în portalul instanţelor de judecată pentru a monitoriza stadiul dosarelor din instanţă, cât şi pentru o abordare unitară a dosarelor instrumentate; - Extinderea funcţionalităţilor aplicaţiei existente de management a documentelor pentru deservirea departamentului de registratură; - Achiziţionarea unui sistem hardware care să găzduiască şi să integreze sistemele software. Valoarea estimată este 6.945.378,15 lei fără TVA, respectiv 8.265.000 lei cu TVA, detaliată astfel: Nr. Crt CATEGORII DE CHELTUIELI Valori inclusiv TVA (Lei) 1 Cheltuieli privind achiziţionarea echipamentelor şi dotărilor 1.653.000 2 Dezvoltare software 1.653.000 3 Cheltuieli cu implementarea solutiei IT şi organizarea de cursuri de formare profesională 4.959.000 Caracteristicile tehnice sunt prevăzute în Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Platforma software de management documente şi fluxuri de lucru, servicii arhivare, portal monitorizare fluxuri de lucru şi raportare, echipamente hardware în cadrul proiectului - Consolidarea capacitaţii administrative a Ministerului Energiei prin implementarea instrumentului CAF şi a Sistemului de Management al Calităţii SR EN IS0 9001:2015 COD SIPOCA 599/127401 23.05.23
SUSPENDATA - Platforma software de management documente şi fluxuri de lucru, servicii arhivare, portal monitorizare fluxuri de lucru şi raportare, echipamente hardware în cadrul proiectului - Consolidarea capacitaţii administrative a Ministerului Energiei prin implementarea instrumentului CAF şi a Sistemului de Management al Calităţii SR EN IS0 9001:2015 COD SIPOCA 599/127401 23.05.23
Achizitia si implementarea unui sistem informatic de gestionare a deconturilor in general si a deconturilor de deplasare in special 03.09.24
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Achiziţionarea serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT. CPV:48900000-7, 72240000-9,30211300-4 , 72212422-3 ,39300000-5 80510000-2 28.12.23