Feedback
I.D.: 72838314

Sistem Informatic de Monitorizare Electronică

Data publicarii
07.09.22 Exista 748.439 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
38112100-4
Pretul estimativ:
202.500.000,00 RON - 202.500.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implementarea SIME la nivelul Poliţiei Române va asigura un real suport lucrătorilor de poliţie cu atribuţii în supravegherea persoanelor ce fac obiectul ordinelor de protecţie, după cum urmează :Monitorizarea în timp real a persoanei supravegheate/protejate;Afişarea pe hartă a poziţiei persoanei supravegheate/protejate care poartă dispozitive de monitorizare;Posibilitatea construirii de zone pe hartă în formă de poligon...
Implementarea SIME la nivelul Poliţiei Române va asigura un real suport lucrătorilor de poliţie cu atribuţii în supravegherea persoanelor ce fac obiectul ordinelor de protecţie, după cum urmează :Monitorizarea în timp real a persoanei supravegheate/protejate;Afişarea pe hartă a poziţiei persoanei supravegheate/protejate care poartă dispozitive de monitorizare;Posibilitatea construirii de zone pe hartă în formă de poligon şi circulară, care să aibă caracteristica de zonă de incluziune (în care persoana supravegheată are permisiunea de a sta) şi zonă de excludere (în care persoana supravegheată nu are permisiunea de a intra);Generarea de alerte : alertă de părăsire a imobilului, alertă de depăşire a perimetrului, alertă de apropiere, alertă de defecţiune, alertă sabotare dispozitiv, alertă de testare;Sistemul Informatic de Monitorizare Electronică (SIME) reprezintă un ansamblu integrat de sisteme informatice dedicate, aplicaţii, echipamente şi reţele de comunicaţii şi tehnologia informaţiei, precum şi de dispozitive electronice de supraveghere, destinat monitorizării electronice în cadrul unor proceduri judiciare şi execuţional penale.Sistemele informatice dedicate sunt următoarele :A.Sistemul informatic de creare a semnalărilor (SICS);B.Sistemul informatic de generare a alertelor (SIGA);C.Dispozitivele electronice de supraveghere : 15.000 buc. kituri.Procedura de dialog competitiv se va finaliza prin încheierea unui acord – cadru cu durata de 48 de luni de la semnarea de ambele părţi.Sistemul va include pe lângă sistemul informatic şi un număr de 15.000 de kituri de monitorizare. Astfel, în cadrul primului contract subsecvent se va asigura toată infrastructura hardware si software, precum şi un număr minim 1 kit monitorizare şi maxim 1000 de kituri de monitorizare, urmând ca ulterior să aibă ca obiect doar furnizarea kiturilor de monitorizare (1 kit monitorizare va cuprinde dispozitivul/dispozitivele pentru persoana monitorizată şi dispozitivul/dispozitivele pentru persoana protejată sau dispozitivul/dispozitivele pentru peroanele prevăzute la art. 1 alin (2) lit. a, b şi e) din Lege)Cantitatea estimată minimă şi maximă estimată a acordului–cadru: minim 900 kituri, maxim 15.000 kituri; Cantitatea estimată minimă şi maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent: minim 500 kituri, maxim 3.000 kituri.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce urmează a fi atribuit:37.500.000,00 lei, fara TVA.Valoarea celui mai mare contract subsecvent ce se intenţionează a fi atribuit în perioada de derulare a acordului – cadru a fost determinată prin înmulţirea preţului unitar estimat / 1 kit monitorizare cu cantitatea estimată maximă prevăzută pentru contractul subsecvent în cauză.Partea de hardware (procesare şi stocare) şi licenţe de bază (licenţe de operare şi baza de date) care reprezintă aproximativ 8% din valoarea celorlalte echipamente, respectiv 3.000.000 euro fără T.V.A., nu face obiectul celui mai mare contract subsecvent ce urmează a fi atribuit în perioada de derulare a acordului – cadru. Infrastructura hardware şi software va face obiectul primului contract subsecvent care nu va reprezenta cel mai mare contract subsecvent al acordului-cadru.Calendar estimat de derulare : etapa I : calificarea operatorilor economici candidaţi : termen estimativ de 40 de zile (30 de zile publicitate în SICAP/SEAP + 10 de zile evaluarea candidaturilor);etapa a II–a : derularea dialogului cu operatorii economici calificaţi, inclusiv etapa de demo–testare : termen estimativ de 25 de zile* (10 zile rundele de dialog + maxim 45 de zile* etapa de demo–testare, cu posibilitatea reducerii acesteia la 15 zile*, în funcţie de precizările ofertanţilor în etapa de dialog);etapa a III–a : depunerea ofertelor finale (propunerile tehnice şi propunerile financiare) : termen estimativ de 20 de zile (10 de zile perioada de elaborare a ofertelor de către operatorii economici calificaţi + 10 zile evaluarea ofertelor şi stabilirea operatorului economic câştigător);perioada de contestaţie : 11 zile de la data stabilirii operatorului economic câştigător;perfectare acord–cadru : termen estimativ de 10 zile de la data expirării perioadei de depunere a contestaţiilor;Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a XI-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea candidaturilor/ofertelor.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a candidaturilor/ofertelor: 18 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii pentru controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie - campania 2021 25.06.21
,,Autocisternă pentru transport şi alimentare carburanţi, de înaltă mobilitate, pentru sarcini grele, de capacitate 15.000 litri"  
CONSUMABILE MEDICALE  
Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe, contribuţii şi alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plată în sistem on-line prin intermediul SNEP  
Acord-Cadru privind serviciile de comunicatii necesare SMIS-CSNR pentru perioada 2013-2015  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4).  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni 27.02.23
Acord-cadru furnizare cartofi vara si ceapa uscata, necesar 2019 31.05.19
Realizarea unui sistem informatic integrat de management si monitorizare în domeniul agroalimentar (SIIMM) 24.10.22