Feedback
I.D.: 83780818

SISTEM DE PLANIFICARE A RESURSELOR INTREPRINDERII (SPRI)

Data publicarii
23.06.23 Exista 729.706 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 72000000-5 48451000-4
Termenul limita pentru depunere:
07.07.23
 
 
Documente participare:
  1. CS_SPRI-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Compania Municipala Termoenergetica Bucuresti intentioneaza sa organizeze consultarea pietei in vederea achizitionarii unui Sistem Informatic de Planificare a Resurselor Intrepinderii şi pentru a informa operatorii economici cu privire la modul în care interacţiunea va fi gestionată în cadrul consultărilor.Acest document oferă un rezumat al procesului consultării pieţei în ceea ce priveşte întocmirea specificaţiilor tehnice...
Compania Municipala Termoenergetica Bucuresti intentioneaza sa organizeze consultarea pietei in vederea achizitionarii unui Sistem Informatic de Planificare a Resurselor Intrepinderii şi pentru a informa operatorii economici cu privire la modul în care interacţiunea va fi gestionată în cadrul consultărilor.Acest document oferă un rezumat al procesului consultării pieţei în ceea ce priveşte întocmirea specificaţiilor tehnice şi estimarea. Acest document nu reprezintă decizia autorităţii contractante cu privire la conţinutul Strategiei de contractare pentru derularea procedurii de achiziţie asociate acestei consultări de piaţă. Informaţiile oferite de către persoanele/organizaţiile respondente/participante la întâlnirile de consultare nu le vor aduce avantaje sau dezavantaje acestora în perspectiva derulării procedurii de atribuire asociate acestei consultări a pieţei. Răspunsurile sau participarea operatorilor economici la această consultare a pieţei nu vor constitui în niciun caz motiv de excludere în cadrul viitoarei proceduri de atribuire. Această consultare a pieţei nu are ca scop selectarea unui anumit ofertant pentru viitoarea procedură de atribuire. Această consultare a pieţei precede procedura de atribuire din care face parte şi nu se substituie procesului de selecţie. Respondenţii/participanţii nu depun cereri de participare sau oferte ca răspuns la această consultare de piaţă. Participarea la această consultare a pieţei este pur voluntară. Entitatea contractantă nu acordă şi nu va acorda compensaţii financiare pentru participanţii la consultarea pieţei şi nici nu rambursează/nu va rambursa cheltuielile efectuate cu ocazia participării în cadrul acesteia. Informaţiile primite de la Entitatea Contractantă în cadrul consultărilor pieţei vor fi utilizate în planificarea şi desfăşurarea viitoarelor proceduri de achiziţii, cu respectarea prevederilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, în special pentru a nu denatura concurenţa în cadrul viitoarelor proceduri de atribuire şi pentru a nu încălca principiile nediscriminării şi transparenţei. Pe parcursul procesului de consultare, Entitatea Contractantă va lua toate măsurile pentru a păstra confidenţialitatea informaţiilor declarate de către participanţi la consultare, drept confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală. Nici o informaţie conţinută în acest document, în documentele publicate în SEAP sau prin orice alte mijloace în legătură cu aceasta consultare sau orice comunicare realizată între Entitatea Contractantă şi orice persoană/organizaţie în legătură cu această consultare a pieţei nu poate fi invocată ca făcând parte dintr-un contract, acord sau orice alte forme similar acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
PROIECT – TEMA DE PROIECTARE pentru realizarea obiectivului de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti 19.03.21
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
DRP este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de servicii de transport intern şi internaţional de persoane cu autocarul în vederea elaborării documentaţiei de atribuire pentru programul de Tabere ARC 12.02.24
Servicii de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor 02.05.22
Autoutilitara VAN/Furgon termoizolată, cu agregat frigorific, pentru activităţile specifice derulate de către Staţiunea Zoologică Sinaia pentru transportul alimentelor 16.09.22