Autoritatea contractantă, DRDP Braşov, doreşte să achiziţioneze un sistem de monitorizare a impactului asupra barierelor de protecţie împotriva căderilor de roci necesar in cadrul obiectivului Consolidare versanţi DN7C km 124+754-km 124+855, km 125+000- km 125+215, km 132+590 - km 132+860, conform cerinţelor caietului de sarcini ataşat prezentei iniţieri. Ofertantul are obligaţia să transmită, pe adresa de email: achizitiid...
Autoritatea contractantă, DRDP Braşov, doreşte să achiziţioneze un sistem de monitorizare a impactului asupra barierelor de protecţie împotriva căderilor de roci necesar in cadrul obiectivului Consolidare versanţi DN7C km 124+754-km 124+855, km 125+000- km 125+215, km 132+590 - km 132+860, conform cerinţelor caietului de sarcini ataşat prezentei iniţieri. Ofertantul are obligaţia să transmită, pe adresa de email: achizitiidirecte.bv@andnet.ro, autorităţii contractante, DRDP Braşov, următoarele documente: 1) Caietul de sarcini semnat pe fiecare pagină, în vederea însuşirii acestuia, 2) Fişa tehnică a produsului. Factura se comunică electronic achizitorului însoţită de dovada încărcării în SPV (Sistem privat Virtual), conform prevederilor Legii nr. 139/17.05.2022 pentru aprobarea OUG nr. 120/2021, care reglementează administrarea, funcţionarea şi implementarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura şi factura electronică în România. Prezentarea cu date eronate sau incomplete, faţă de prevederile legii, a facturilor spre decontare, face să nu curgă termenul de plată, daca Achizitorul sesizează Furnizorul despre neregulile constatate. Un nou termen de plată va curge de la confirmarea de către Achizitor a noilor facturi prezentate de către Furnizor, completate cu date corecte, potrivit legii.