Feedback
I.D.: 68141366

Sistem de management al documentelor şi arhivare electronică

Data publicarii
15.04.22 Exista 993.687 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30211300-4
Termenul limita pentru depunere:
23.05.22
Pretul estimativ:
1.680.672,27 RON - 1.680.672,27 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.04.22 Publicat la 23.04.22 Publicat la 29.04.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va încheia un contract de furnizare care are ca obiect principal furnizarea de produse şi, cu titlu accesoriu, operaţiuni / lucrări de instalare şi punere în funcţiune conform cerinţelor din caietul de sarcini. Având în vedere nivelul maxim de secretizare, respectiv SECRET, al informaţiilor la care operatorul economic va avea acces în vederea îndeplinirii contractului, la procedura de atribuire pot participa oper...
Se va încheia un contract de furnizare care are ca obiect principal furnizarea de produse şi, cu titlu accesoriu, operaţiuni / lucrări de instalare şi punere în funcţiune conform cerinţelor din caietul de sarcini. Având în vedere nivelul maxim de secretizare, respectiv SECRET, al informaţiilor la care operatorul economic va avea acces în vederea îndeplinirii contractului, la procedura de atribuire pot participa operatori economici înregistraţi în România sau în ţări cu care România are semnate şi ratificate/aprobate acorduri/înţelegeri la nivel guvernamental sau departamental privind protecţia reciprocă a informaţiilor clasificate, corespunzător cel puţin nivelului SECRET (inclusiv cele militare/din domeniul apărării), denumite în continuare tratate de securitate. Etapa I – Calificarea şi selectarea candidaţilor se va efectua în mai multe faze, după cum urmează: Faza 1 - Analizarea documentelor de calificare. În această fază vor participa toţi candidaţii înscrişi în competiţie; Faza 2 – Derularea procesului de emitere a ASI/recunoaştere DS efectuate de ORNISS concomitent cu derularea fazei 1. Faza 3 - Eliberarea ASI/recunoaşterea DS de către ORNISS, operatorilor economici care au participat la faza a 2-a; Faza 4 - Selectarea candidaţilor de către comisia de evaluare pentru operatorii economici care au fost calificaţi şi au obţinut ASI/li s-au recunoscut DS, precum şi comunicarea rezultatului etapei de calificare şi selecţie a acestora. După publicarea anunţului de participare operatorii economici pot adresa solicitări de clarificări. Răspunsurile la solicitările de clarificări se realizează în conformitate cu art. 69-70 din O.U.G. 114/2011. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări sau informaţii în legătură cu documentaţia de atribuire: 9 (nouă) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări ale operatorilor economici/informaţiilor suplimentare cu cel puţin 6 (şase) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu