Feedback
I.D.: 51645226

Sistem de arhivare electronica a documentelor aferent proiectului "Îmbunătăţirea capacitaţii de planificare prin actualizarea documentelor strategice şi creşterea calităţii serviciilor furnizate de Municipiul Iaşi" Cod POCA/661/2/1MySMIS2014 136247

Data publicarii
18.11.20 Exista 289.236 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72252000-6 30216110-0 48222000-0 48311000-1 48311100-2 48318000-0 48720000-1 48822000-6 48900000-7 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.12.20
Pretul estimativ:
1.992.900,00 RON - 1.992.900,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.11.20 Publicat la 29.11.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia serviciilor de arhivare computerizată a documentelor şi implică prestarea de servicii şi furnizarea de produse, respectiv achiziţia unei soluţii informatice prin care se va implementa sistemul informatic destinat gestionării fondului arhivistic (FA) existent şi viitor. Sistemul informatic furnizat va trebui să funcţioneze atât în perioada de implementare a proiectului, cât şi în...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia serviciilor de arhivare computerizată a documentelor şi implică prestarea de servicii şi furnizarea de produse, respectiv achiziţia unei soluţii informatice prin care se va implementa sistemul informatic destinat gestionării fondului arhivistic (FA) existent şi viitor. Sistemul informatic furnizat va trebui să funcţioneze atât în perioada de implementare a proiectului, cât şi în perioada de durabilitate a proiectului. Perioada de durabilitate reprezintă perioada post-implementare de minim 5 ani de la data finalizării implementării proiectului. În cazul în care, din motive obiective, perioada de implementare a proiectului se va prelungi, se va decala proporţional şi perioada de durabilitate. Serviciul de arhivare computerizată a documentelor aflate în arhiva Autorităţii Contractante reprezintă procesul de transpunere a documentelor, din format hârtie în format digital, cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea baza de date aferentă FA - în scopul gestionării şi consultării acestuia. Implementarea sistemului implică achiziţionarea de: • servicii de retro-digitalizare documente, ce vor include:  echipamente hardware necesare funcţionării sistemului: 3 servere (server web, server content şi server storage), 1 scaner format A3, pana la formate A0+ (planşe si hărţi) şi 5 scanere format A4;  servicii de retro-digitalizare a minim 120 000 de documente existente în arhiva PMI-Direcţia Generala Economica si Finanţe Publice Locale, Activitatea de Taxe şi Impozite Locale (un document poate conţine mai multe pagini cu acte justificative, exemplu: “Declaraţia fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri Anexa 2 model ITL 001" poate conţine următoarele acte justificative : actul de dobândire, carte de identitate/buletin proprietar, certificat de performanţă energetic, schiţa construcţiei/releveu, împuternicire în original sau în formă legalizată în situaţia în care se prezintă pentru înregistrare o altă persoană decât proprietarii, raport de evaluare în cazul clădirilor nerezidenţiale, certificatul de urbanism, autorizaţie de construire, proces-verbal de recepţie a construcţiei, poliţa de asigurare împotriva dezastrelor naturale PAD, etc.), servicii ce se vor desfăşura la sediul autorităţii contractante, cu resursele prestatorului (echipamente şi personal);  serviciile de instruire a 3 persoane - pentru gestionarea nomenclatorului arhivistic (NA) şi fondului arhivistic (FA), respectiv utilizarea aplicaţiei informatice şi a echipamentelor hardware ce vor fi furnizate; • servicii software = licenţele aferente funcţionării sistemului, pentru:  aplicaţia informatică de gestionare şi consultare a FA - pentru 1 administrator, minim 3 utilizatori ce vor gestiona FA şi un număr de 110 de utilizatori ce vor consulta FA - în funcţie de drepturile acordate;  utilizarea echipamentelor hardware ce se vor achiziţiona;  orice alte licenţe pe care ofertantul le consideră necesare funcţionării sistemului; • servicii de indexare = utilizare a min. 5 categorii de informaţii pentru fiecare dosar: anul documentului; direcţia/serviciul/biroul/compartimentul; numele petentului/autorului actului; indicativul dosarului; cuvinte cheie de căutare în document; • servicii dezvoltare, implementare, training şi suport post-implementare pentru: software aferent acestuia. Termenul limita in care Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem de arhivare electronica a documentelor aferent proiectului "Îmbunătăţirea capacitaţii de planificare prin actualizarea documentelor strategice şi creşterea calităţii serviciilor furnizate de Municipiul Iaşi" Cod POCA/661/2/1MySMIS2014 136247  
Automatizarea recepţiei si arhivarea digitala a documentelor Activităţii de Impozite si Taxe Locale a Municipiului Iaşi 23.08.23
Automatizarea recepţiei si arhivarea digitala a documentelor Activităţii de Impozite si Taxe Locale a Municipiului Iaşi  
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
Contract de achiziţie publică de servicii de realizare şi implementare a unei soluţii informatice integrate pentru facilitarea accesului cetăţenilor la serviciile publice furnizate de Consiliul Judeţean Iaşi şi furnizare echipamente pentru proiectul "Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Consiliului Judeţean Iaşi", cod SIPOCA 1192 / cod MySMIS 2014+ 154816  
Servicii de legătorie şi prelucrare arhivistică pentru Consiulul Judeten Iasi 10.07.23
Servicii de legătorie şi prelucrare arhivistică pentru Consiulul Judetean Iasi 16.09.24