Feedback
I.D.: 49166578

Sistem automat de RFID de acces liber la raft si de securizare a fondului infodocumentar lot 1 si lot 2

Data publicarii
27.08.20 Exista 212.913 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42961100-1
Termenul limita pentru depunere:
11.09.20
Pretul estimativ:
366.953,00 RON - 366.953,00 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea 2 - Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf
  2. Sectiunea 3 - Caiet de sarcini -semnat.pdf
  3. Clauze contractuale Formular de contract-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare de Sistem automat RFID de acces liber la raft şi de securizare a fondului infodocumentar Lot 1 si lot 2 Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 5 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofe...
Contract de furnizare de Sistem automat RFID de acces liber la raft şi de securizare a fondului infodocumentar Lot 1 si lot 2 Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 5 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsurile la solicitarile de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la secţunea "Lista , clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/216. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen – limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare: -termen limită cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplifica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente pentru laboratorul de tehnologii digitale al BCU Iasi 02.11.20
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21  
Contract de achizitie publica de furnizare autoturisme: • Lot 1 - autoturism necesar Centrului Militar Zonal Iaşi • Lot 2 - autoturism necesar Structurii teritoriale pentru probleme speciale – STPPS 27.09.21
Contract de achizitie publica de furnizare autoturisme: • Lot 1 - autoturism necesar Centrului Militar Zonal Iaşi • Lot 2 - autoturism necesar Structurii teritoriale pentru probleme speciale – STPPS 25.08.21
Contract de achizitie publica de furnizare autoturisme: • Lot 1 - autoturism necesar Centrului Militar Zonal Iaşi • Lot 2 - autoturism necesar Structurii teritoriale pentru probleme speciale – STPPS 25.08.21
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie a fructelor (mere), laptelui şi produselor lactate şi a produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi privat cu program normal de 4 ore, pentru anul şcolar 2022-2023, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi 03.11.22
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de fructe (mere), de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi 05.12.23
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de fructe (mere), de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi  
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de fructe (mere), de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi  
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de fructe (mere), de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi