Municipiul Giurgiu intentioneaza sa achizitioneze servicii cu denumirea: ”Documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, expertiză tehnică, SF/DALI şi deviz general, documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, verificare tehnică de calitate a DTAC pentru: Reabilitare bulevarde, străzi, alei carosabile, zona I în Municipiul Giurgiu” finanţat p...
Municipiul Giurgiu intentioneaza sa achizitioneze servicii cu denumirea: ”Documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, expertiză tehnică, SF/DALI şi deviz general, documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, verificare tehnică de calitate a DTAC pentru: Reabilitare bulevarde, străzi, alei carosabile, zona I în Municipiul Giurgiu” finanţat prin Programul Naţional de Investiţii ”ANGHEL SALIGNY” – zona 1.
In vederea finalizarii achizitiei si incheierii contractului de servicii, veti transmite pe adresa de mail: licitatii.contracte@primariagiurgiu.ro, pana la data de 09.10.2023: - Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului în termen de valabilitate la data depunerii ofertei, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat în termen de valabilitate la data depunerii ofertei;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local în termen de valabilitate la data depunerii ofertei.