Autoritatea contractanta solicita îndeplinirea tuturor serviciilor care rezidă din activitatea de expertiza externă în domeniul managementului resurselor umane, constând în: • întocmirea CIM şi a dosarelor de personal, inclusiv actualizare periodica; • întocmirea documentaţiei pentru încetarea / modificarea / suspendarea raporturilor de muncă (minute informare, acte adiţionale, decizii, etc.); • generarea şi transmiterea în...
Autoritatea contractanta solicita îndeplinirea tuturor serviciilor care rezidă din activitatea de expertiza externă în domeniul managementului resurselor umane, constând în: • întocmirea CIM şi a dosarelor de personal, inclusiv actualizare periodica; • întocmirea documentaţiei pentru încetarea / modificarea / suspendarea raporturilor de muncă (minute informare, acte adiţionale, decizii, etc.); • generarea şi transmiterea înregistrărilor în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (Revisal), conform prevederilor legale; • eliberarea de adeverinţe pentru salariaţi (pentru venituri şi deduceri, pentru medic familie/specialist, pentru obţinerea creditelor de la bănci şi/sau în alte scopuri); • întocmirea diverselor situaţii privind concediile (de odihnă, concediile fără plată, concediile medicale); realizarea diverselor situaţii privind structura personalului (rapoarte periodice); • notificarea permanentă în privinţa schimbărilor legislative de resurse umane: arhivarea arhivarea corespunzătoare a documentelor generate; • calculul orelor de orice tip (suplimentare, timp normal, timp de noapte, absente), calculul concediilor de odihnă, etc. Prestarea serviciilor se va face prin deplasarea persoanei/persoanelor desemnate de către operatorul economic, la sediul autorităţii contractante ( Piata Amzei, nr. 13, et.3, sector 1), unde vor beneficia de condiţii normale de lucru (birou de lucru, computer personal, imprimantă de reţea, acces în reţeaua informatică locală, etc)