1. Desprafuirea documentelor, înlaturarea hartiei maruntite si a efectelor biodeteriorarii documentelor de arhiva; 2. Toaletarea documentelor • Îndepartarea copertilor rupte, deteriorate, pentru documentele care se pastreaza permanent • Inlaturarea tuturor elementelor metalice, a filelor si a ciornelor; 3. Ordonarea documentelor – pe compartimente, ani si termene de pastrare, conform organigramei institutiei si a prevederil...
1. Desprafuirea documentelor, înlaturarea hartiei maruntite si a efectelor biodeteriorarii documentelor de arhiva; 2. Toaletarea documentelor • Îndepartarea copertilor rupte, deteriorate, pentru documentele care se pastreaza permanent • Inlaturarea tuturor elementelor metalice, a filelor si a ciornelor; 3. Ordonarea documentelor – pe compartimente, ani si termene de pastrare, conform organigramei institutiei si a prevederilor Nomenclatorului arhivistic 4. Inventarierea documentelor • Inventarierea cronologica pe servicii , pe ani si termene de pastrare • Intocmirea unei fise pentru fiecare dosar în parte care sa contina pe scurt rezumatul dosarului. 5. Copertarea dosarelor – dosarul se încheie în vederea exploatarii legale, eficiente, cu usurinta si pe termen îndelungat a documentelor create; • Asigurarea copertilor de carton; • Dosarele trebuie sa aiba aproximativ 250 file: • Pe coperta dosarului se înscriu: denumirea institutiei, compartimentul, indicativul unitatii arhivistice, numarul dosarului din inventar, cuprinsul pe scurt al unitatii arhivistice, datele extreme ale documentelor din dosar, numarul filelor, numarul volumului, termenul de pastrare • Întocmirea inventarelor – în patru exemplare pentru documentele cu termen de pastrare PERMANENT si în trei exemplare pentru documentele cu alte termene de pastrare; • Intocmirea inventarelor pe suport electronic 6. Selectionarea documentelor
Preţul facturat va fi ajustat conform numărului real de unitatăţi arhivate.