Conform Caiet sarcini nr. 11437/SEC/13.07.2022
Termen de prestare: 6 luni din luna septembrie 2022 – 28.02.2023
Durata contractului/comenzii : 12 luni calendaristice de la inregistrare contract.
Termen de garantie : nu este cazul
Specificatii tehnice minimale: in conformitate cu caietul de sarcini nr 11437/SEC/13.07.2022.
Serviciul constă in :
-verificare initiala, care include o analiza strategica si o analiza de risc.
...
Conform Caiet sarcini nr. 11437/SEC/13.07.2022
Termen de prestare: 6 luni din luna septembrie 2022 – 28.02.2023
Durata contractului/comenzii : 12 luni calendaristice de la inregistrare contract.
Termen de garantie : nu este cazul
Specificatii tehnice minimale: in conformitate cu caietul de sarcini nr 11437/SEC/13.07.2022.
Serviciul constă in :
-verificare initiala, care include o analiza strategica si o analiza de risc.
Analiza strategica impune o vedere de ansamblu a procesului de verificare si trebuie sa stea la baza intocmirii planului de verificare. Aceasta urmareste dimensiunea si natura operatorului, distributia informatiilor, metoda de monitorizare, fluxurile de date pe fiecare subinstalatie in parte, etc.
Analiza de risc urmareste evaluarea nivelurilor legate de domeniul si complexitatea activitatilor desfasurate,verifica, identifica si analizeaza riscuri inerente, riscuri de control si de identificare.
-elaborarea unui plan de verificare(fisa de verificare) ;
-verificarea propriu-zisa ;
-elaborarea documentatiei finale de verificare a raportului privind nivelul de activitate.
Raportul privind nivelul de activitate se transmite, până la data de 31 martie a fiecărui an din perioada 2021-2030, autorităţii competente care a acordat alocarea cu titlu gratuit, cu exceptia cazului în care autoritatea competentă a stabilit termen anterior pentru transmiterea acestui raport.
Acest raport se transmite ANPM împreună cu un raport de verificare referitor la raportul privind nivelul de activitate , emis în temeiul Regulamentului de punere în aplicare(UE) 2018/2067, privind verificarea datelor si acreditarea verificatorilor.
Ofertantul trebuie să facă dovada că prestarea serviciilor se realizează într-un sistem de management al calităţii, certificat de către un organism acreditat, pentru domeniul de activitate din sfera serviciilor ofertate, în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 ediţia 2015, sau echivalent.
În cazul în care operatorul economic care depune ofertă nu a avut acces la un certificat de calitate sau de mediu astfel cum este solicitat mai sus sau nu are posibilitatea de a-l obţine în termenele stabilite, din motive care nu îi sunt imputabile, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi care să confirme asigurarea unui nivel corespunzător al calităţii sau, după caz, al protecţiei mediului echivalent cu cel solicitat.
Ofertantul (organismul de verificare) trebuie sa fie acreditat conform Regulamentului de punere in aplicare UE 2018/2067 privind verificarea datelor si acreditarea verificatorilor in temeiul Directivei 2003/87/CE si sa faca dovada prin prezentarea documentelor care contin domeniile acreditate sau mentionarea surselor(link-uri) in care pot fi vizualizate aceste domenii.
LOC PRESTARE: Sucursala Electrocentrale Sucursala Electrocentrale Craiova II cu sediul in localitatea Craiova, strada BARIERA VALCII nr. 195, judetul Dolj, COD 200716