Oraşul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: secretariat@primaria-navodari.ro, organizează în data de 27.03.2023, ora 08.30, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ŞI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAŞUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2023. In temeiul contractului, prestatorul va asigura: - echipament specific pen...
Oraşul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: secretariat@primaria-navodari.ro, organizează în data de 27.03.2023, ora 08.30, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ŞI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAŞUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2023. In temeiul contractului, prestatorul va asigura: - echipament specific pentru personal salvamar (echipament) –- echipament specific pentru personal salvamar (echipament) –uniforme, 40 de staţii radio cu husă;toate dotările specifice ale postului de observare (foişorului); se vor asigura lucrările de recondiţionare, vopsire pentru 6 posturi de observaţie existente.Prin grija prestatorului se vor asigura:
-dotări pe fiecare caiac -reconditionare caiac, veste salvare, colaci salvare, padele, planse si altele conform prevederilor legale;
-ambarcatiunile cu motor - 7 skijet-uri (din care 4 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 3 atv-uri (din care 2 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 1 barcă cu motor - se va asigura inclusiv combustibil pentru o funcţionare în medie de 7 ore/zi.Prestatorul va asigura, după încheierea contractului, pentru prestarea corespunzătoare a serviciului următoarele dotări:
-asigurare steaguri, pavilioane, catarge, panouri afişaj;
- pavilion "plaja supravegheata" = minim 22 buc;
- pavilion "înotul recomandat numai inotatorilor experimentati" = minim 22 buc;
- pavilion "intrarea in apa interzisa" = minim 22 buc;
- placă indicatoare "permis inotul" = minim 22 buc;
- placă indicatoare "interzis inotul" = minim 22 buc;
- placă "post salvare" = minim 22 buc
- panouri cu "reguli ptr. evitarea înecului" = minim 22 buc;
- balize cu lest = minim 280 buc;
- colaci de salvare = minim 22 buc;
- veste de salvare = minim 44 buc.
- ancoră pentru barcă cu saulă = minim 2 buc;
- fluier cu saulă = minim 75 buc;
- planşe individuală = minim 75 buc;
- trusă de prim ajutor pentru înec = minim 22 buc; (se vor asigura de către achizitor),
- trusă pentru reparat barca = minim 4 buc;
- trusă pentru reparat motorul = minim 2 buc;
- labe, vizor şi tub pentru înot = minim 75 buc.
- şalupe cu motor sau bărci de salvare cu motor (se vor asigura de către prestator şi nu vor intra în proprietatea UAT Oraş Năvodari la încheierea prestării serviciului)= minim 2 buc. pe lângă acestea UAT Oraşul Năvodari va pune la dispoziţia prestatorului încă 1 barcă de salvare cu motor sau şalupă cu motor ;
-balize, languri pentru ancorarea acestora;
-1 (un) atv;
-3 (trei) ski-jeturi (pe lângă acestea UAT Oraşul Năvodari va pune la dispoziţia prestatorului încă 4 ski-jet-uri) ;
-asigurare de minim 22 de caiace;
-dotări pe fiecare caiac - padele, planse si altele;
-consumurile de combustibil de orice natură – ambarcaţiuni, atv-uri ş.a se asigură de către prestator în cadrul contractului;
-PRESTATORUL VA ASIGURA PAZA OBIECTIVELOR SI RESURSELE UMANE CF. DOCUMENTATIE ANEXAT.