Oraşul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: secretariat@primaria-navodari.ro, organizează în data de 02.05.2022, ora 09.00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ŞI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAŞUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2022. In temeiul contractului, prestatorul va asigura:
- echipament specific pen...
Oraşul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: secretariat@primaria-navodari.ro, organizează în data de 02.05.2022, ora 09.00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ŞI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAŞUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2022. In temeiul contractului, prestatorul va asigura:
- echipament specific pentru personal salvamar (echipament) – uniforme specifice, 40 de staţii radio cu husă;
- toate dotările specifice ale postului de observare (foişorului)
- se vor asigura lucrările de recondiţionare, curăţire, tratare anticorozivă, vopsire pentru 10 posturi de observaţie existente;
Prestatorul va asigura, pentru prestarea corespunzătoare a serviciului următoarele dotări:
- asigurare steaguri, pavilioane, catarge, panouri afişaj;
- pavilion "plaja supravegheata" = minim 22 buc;
- pavilion "înotul recomandat numai inotatorilor experimentati" = minim 22 buc;
- pavilion "intrarea in apa interzisa" = minim 22 buc;
- placă indicatoare "permis inotul" = min. 22 buc;
- placă indicatoare "interzis inotul" = min. 22 buc;
- placă "post salvare" = min. 22 buc
- panouri cu "reguli ptr. evitarea înecului" = minim 22 buc;
- balize cu lest = min. 280 buc;
- colaci de salvare = min.22 buc;
- veste de salvare = min. 44 buc.
- ancoră pentru barcă cu saulă = minim 2 buc;
- fluier cu saulă = min. 75 buc;
- planşe individuală = minim 75 buc;
- trusă de prim ajutor pentru înec = min. 22 buc; (se vor asigura de către achizitor),
- trusă pentru reparat barca = min. 4 buc;
- trusă pentru reparat motorul = min. 2 buc;
- labe, vizor şi tub pentru înot = min.75 buc.
- şalupe cu motor (se vor asigura de către prestator şi nu vor intra în proprietatea UAT Oraş Năvodari la încheierea prestării serviciului) = minim 2 buc
- skijet (se vor asigura de către prestator şi nu vor intra în proprietatea UAT Oraş Năvodari la încheierea prestării serviciului)= minim 3 buc;
- ATV (se vor asigura de către prestator şi nu vor intra în proprietatea UAT Oraş Năvodari la încheierea prestării serviciului) = minim 1 buc
- balize, languri pentru ancorarea acestora;
- asigurare de minim 22 de caiace;
- dotări pe fiecare caiac - padele, planse si altele;
- consumurile de combustibil de orice natură – ambarcaţiuni, atv-uri ş.a se asigură de către prestator în cadrul contractului;
- prestatorul are obligaţia reabilitarea clădirilor centrelor de prim-ajutor, a clădirii spaţiilor de depozitare s.a
PERIOADA DE PRESTARE 05.05.2022 – 05.10.2022-1 pers. (coordonator serviciu salvamar) ;1 pers. şef de sector x 2 sectoare = 2 pers.;1 pers. adjunct sef sectoare x 2 sectoare = 2 persoane;4 persoane posturi de salvare x 22 posturi = 88 persoane; 2 persoane x 2 puncte de prim-ajutor = 4 persoane.