Oraşul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: secretariat@primaria-navodari.ro, organizează în data de 16.04.2023, ora 15.00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ŞI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAŞUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2024". In temeiul contractului, prestatorul va asigura: - echipament specific pe...
Oraşul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: secretariat@primaria-navodari.ro, organizează în data de 16.04.2023, ora 15.00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ŞI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAŞUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2024". In temeiul contractului, prestatorul va asigura: - echipament specific pentru personal salvamar (echipament) –- echipament specific pentru personal salvamar (echipament) –uniforme, 40 de staţii radio cu husă;toate dotările specifice ale postului de observare (foişorului), dotări pe fiecare caiac -reconditionare caiac, veste salvare, colaci salvare, padele, planse si altele conform prevederilor legale, ambarcatiunile cu motor - 8 skijet-uri (din care 5 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 3 atv-uri (din care 2 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 1 barcă cu motor - se va asigura inclusiv combustibil pentru o funcţionare în de 153 de zile x 7 ore/zi x 6 litri / oră consum mediu.
Prestatorul va asigura, după încheierea contractului, pentru prestarea corespunzătoare a serviciului următoarele dotări: -asigurare steaguri, pavilioane, catarge, panouri afişaj; - pavilion "plaja supravegheata" = minim 22 buc; - pavilion "înotul recomandat numai inotatorilor experimentati" = minim 22 buc; - pavilion "intrarea in apa interzisa" = minim 22 buc; - placă indicatoare "permis inotul" = minim 22 buc; - placă indicatoare "interzis inotul" = minim 22 buc; - placă "post salvare" = minim 22 buc - panouri cu "reguli ptr. evitarea înecului" = minim 22 buc; - balize cu lest = minim 280 buc; - colaci de salvare = minim 22 buc; - veste de salvare = minim 44 buc. - ancoră pentru barcă cu saulă = minim 2 buc; - fluier cu saulă = minim 75 buc; - planşe individuală = minim 75 buc; - trusă de prim ajutor pentru înec = minim 22 buc; (se vor asigura de către achizitor), - trusă pentru reparat barca = minim 4 buc; - trusă pentru reparat motorul = minim 2 buc; - labe, vizor şi tub pentru înot = minim 75 buc. - şalupe cu motor sau bărci de salvare cu motor (se vor asigura de către prestator şi nu vor intra în proprietatea UAT Oraş Năvodari la încheierea prestării serviciului)= minim 2 buc. pe lângă acestea UAT Oraşul Năvodari va pune la dispoziţia prestatorului încă 1 barcă de salvare cu motor sau şalupă cu motor ; -balize, languri pentru ancorarea acestora; -1 (un) atv; -3 (trei) ski-jeturi (pe lângă acestea UAT Oraşul Năvodari va pune la dispoziţia prestatorului încă 5 ski-jet-uri) ; -asigurare de minim 22 de caiace; -dotări pe fiecare caiac - padele, planse si altele; -consumurile de combustibil de orice natură – ambarcaţiuni, atv-uri ş.a se asigură de către prestator în cadrul contractului; -PRESTATORUL VA ASIGURA PAZA OBIECTIVELOR SI RESURSELE UMANE CF. DOCUMENTATIE ANEXATA.