Feedback
I.D.: 41760018

Serviciul de reparare si intretinere a echipamentelor informatice

Data publicarii
23.01.19 Exista 171.451 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Pretul estimativ:
2.740,00 RON - 2.740,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciul de reparare si intretinere a echipamentelor informatice (calculatoare, laptopuri, imprimante, scannere, multifunctionale, fax-uri, switch-uri, routere, echipamente de tip server, retea, UPS-uri) Serviciul de mentenanta se va efectua ori de cate ori va fi necesar, la solicitarea autoritatii contractante, de maxim 8 ori pe luna la sediul autoritatii contractante si interventii remote desktop (control de la distanta ...
Serviciul de reparare si intretinere a echipamentelor informatice (calculatoare, laptopuri, imprimante, scannere, multifunctionale, fax-uri, switch-uri, routere, echipamente de tip server, retea, UPS-uri) Serviciul de mentenanta se va efectua ori de cate ori va fi necesar, la solicitarea autoritatii contractante, de maxim 8 ori pe luna la sediul autoritatii contractante si interventii remote desktop (control de la distanta a calculatorului) in cuantumul a maxim 10 ore / luna. Interventiile remote desktop se vor efectua de catre prestator pentru remedierea unor probleme care nu necesita deplasarea prestatorului la locul interventiei. Serviciul de mentenanta cuprinde, in functie de necesitati, fara sa fie necesara executarea lor cumulativa, urmatoarele operatiuni: Cumpararea directa a serviciilor de intretinere si reparatie se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari servicii cu o durata de 15 luni, incepand cu data de 01.02.2019. Prestatorul va respecta specificatiile Caietului de sarcini care va deveni anexa la contractul de prestari servicii. Anexa nr. 2 a Caietului de sarcini se va completa si se va trnasmite pe adresa de e-mail: floreacatalin@primaria-cernavoda.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu