Feedback
I.D.: 67395549

Serviciul de realizare si promovare materiale scrise a activitatiilor de interes judetean

Data publicarii
23.03.22 Exista 47.157 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Pretul estimativ:
25.200,00 RON - 25.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii neacceptate la termen: Serviciul de realizare si promovare de materiale scrise a activitatiilor de interes judetean, prin intermediul unui cotidian electronic Condiţii de participare: -Certificat constatator/CUI emis de ONRC din care trebuie să rezulte obiectul de activitate; Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator/CUI. -Declaraţie potrivit art. 59-60, art. 16...
Conditii neacceptate la termen: Serviciul de realizare si promovare de materiale scrise a activitatiilor de interes judetean, prin intermediul unui cotidian electronic Condiţii de participare: -Certificat constatator/CUI emis de ONRC din care trebuie să rezulte obiectul de activitate; Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator/CUI. -Declaraţie potrivit art. 59-60, art. 164, art. 165, art. 167 din legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare; -Declaraţie privind respectarea obligaţiilor relevante din domeniile mediului, social si al relatiilor de muncă; -Proiectul de contract însuşit de ofertant. -Propunerea tehnică - Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini şi în celelalte documente care compun documentaţia de atribuire. -Propunerea financiară – Ofertantul va elabora propunerea financiară astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile cu privire la preţ, precum şi la alte condiţii financiare legate de obiectul contractului de achiziţie publică. Se vor achizitiona 9 pachete dupa cum urmeaza: - 10 articole de presă/ lună x 240 lei = 2400 lei x 9 luni = 21.600 lei - 2 bannere publicitate/lună x 200 lei = 400 lei x 9 luni = 3.600 lei Oferta se va transmite la adresa de email:achizitiipublicecjg@gmail.com până cel mai tărziu la data de 23.03.2022. Informatii suplimentare Medruta Frincu, tel.0372/462642.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu